Thesis & Dissertation - Διατριβές & Διδακτορικές
Browse by
English: Here you can find all the Thesis or Dissertation of the Neapolis University in Cyprus.
Greek: Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες της Διατριβές & Διδακτορικές του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου.
Sub-communities within this community
-
School of Architecture, Engineering, Land and Environmental Sciences60
Σχολή Αρχιτεκτονικής, Μηχανικής και Γεωπεριβαλλοντικών Επιστημών -
School of Economics, Administration and Computer Science858
Σχολή Οικονομικών, Διοίκησης και Πληροφορικής -
School of Health Sciences12
Σχολή Επιστημών Υγείας -
School of Law130
Σχολή Νομικής -
School of Social Sciences, Arts and Humanities346
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Τεχνών και Ανθρωπιστικών Σπουδών -
Undefined Thesis or Dissertation3
Απροσδιόριστες Διατριβές & Διδακτορικές
Recent Submissions
-
Η επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στους νέους 16 – 24 ετών στην Ελλάδα: Μελετώντας τη σημασία της εμφάνισης στα social media και την επίδραση της στην αγοραστική συμπεριφορά όσον αφορά τα ενδύματα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η καθημερινή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους και τον καταλυτικό ή μη ρόλο που παίζουν στην αγορά ενδυμάτων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ενσωματωθεί ...
-
Η αποτελεσματική χρήση των Meta Ads και της στρατηγικής περιεχομένου για την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων στα Social Media.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, επικεντρώνεται στην ανάλυση των στρατηγικών περιεχομένου και των διαφημίσεων της Meta, με σκοπό την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους στην ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων μέσω των μέσων ...
-
Το ψηφιακό μάρκετινγκ και η επίδραση του στη συμπεριφορά των καταναλωτών των μικρών επιχειρήσεων. Η συμβολή του στη διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς και η επιρροή του στα οικονομικά αποτελέσματα των μικρών επιχειρήσεων.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η έλευση της ψηφιακής επανάστασης και η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ψηφιακών μέσων και συσκευών έχουν επιφέρει σημαντικές μεταβολές στον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αγοράζουν, αναζητούν, αποφασίζουν και αξιολογούν προϊόντα ...
-
Διερευνώντας την επίδραση του μάρκετινγκ περιεχομένου τουριστικών προορισμών - Η περίπτωση των σύντομων βίντεο στο Instagram
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Μέσα σε ένα περιβάλλον συνεχόμενων τεχνολογικών αλλαγών οι διαδικασίες προσέγγισης του κοινού από τους τουριστικούς προορισμούς προσαρμόζονται στις συνθήκες ενός έντονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Αξιοποιώντας τις ...
-
Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτικού κοινού απέναντι στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρωτογενής έρευνα σε ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σήμερα ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων. Ολοένα και περισσότερα άτομα τα χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους και συνεχώς και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αυξήσουν ...
-
Digital Marketing και Γονεϊκότητα: Πως τα ηλεκτρονικά μέσα επηρεάζουν τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων των νέων γονέων.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σύγχρονη γρήγορα αναπτυσσόμενη ψηφιακή εποχή, τα ηλεκτρονικά μέσα λαμβάνουν ολοένα και περισσότερη δύναμη και επιρροή, στη καθημερινότητα ενός καταναλωτή. Οι νέοι γονείς είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία καταναλωτών λόγω ...
-
Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης (T.N) στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και ο ρόλος των συμβούλων επιχειρήσεων για να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να πλοηγηθούν σε αυτό.
((Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Αυτή η διατριβή στοχεύει να εξετάσει τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης (T.N) στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ όπως επίσης, τον κρίσιμο ρόλο των συμβούλων στη βοήθεια των μικρών επιχειρήσεων για την πλοήγηση σε αυτό ...
-
Ψηφιακές Στρατηγικές Πώλησης Ακινήτων στην Κύπρο: Πώς οι εταιρείες ακινήτων χρησιμοποιούν πρακτικές & τεχνικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ για να προωθήσουν και να πουλήσουν τα ακίνητα τους
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους οι ΚΕ αξιοποιούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Πρώτον, για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις μίας τεχνολογικά καθοδηγούμενης εποχής και ...
-
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ – Παράγοντες που επηρεάζουν και καθορίζουν τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση με την ηλεκτρονική προμήθεια φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων στην μετά Covid-19 εποχή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 επέφερε σημαντικές αλλαγές στη ζωή των ανθρώπων. Μια από αυτές αποτελεί η αύξηση της χρήσης του διαδικτύου λόγω των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν για την πρόληψη εξάπλωσης του ιού. ...
-
Τα social media ως εργαλείο προώθησης των μουσικών καλλιτεχνών: ερευνώντας τον αντίκτυπό τους στην ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα εργασία, η οποία τιτλοφορεί ως «Τα social media ως εργαλείο προώθησης των μουσικών καλλιτεχνών: ερευνώντας τον αντίκτυπό τους στην ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνή», αποτελεί μια εμπειρική, ποσοτική μελέτη, η ...
-
Τέχνη και κοινωνικά δίκτυα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στην παρούσα διπλωματική μελετάται η σχέση που έχουν τέσσερα είδη καλλιτεχνών (Ζωγράφοι, Καλλιτέχνες Δερματοστιξίας, Ηθοποιοί, Μουσικοί) με τα Social Media, χρησιμοποιώντας τα ως μέσο για την προώθηση της δουλειάς τους. ...
-
Ψηφιακό Μάρκετινγκ περιεχομένου και καταναλωτής: Η περίπτωση των Luxury Hotels
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Οι τρόποι προσφοράς και ζήτησης τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών διακατέχονται πλέον από έναν ραγδαίο μετασχηματισμό, γεγονός που οφείλεται στη συνεχώς μεταβαλλόμενη τεχνολογία. Η αυξανόμενη χρήση, λοιπόν, των ψηφιακών ...
-
Τα Google Analytics ως εργαλεία ανάλυσης της κερδοφορίας μια επιχείρησης
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα μελέτη εξέτασε τη χρήση των Google Analytics από τους εργαζομένους σε επιχειρήσεις και την επίδρασή τους στην κερδοφορία των επιχειρήσεων. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μετρικές του ...
-
Νέες Τεχνολογίες, ψηφιακές πλατφόρμες και τουρισμός. Οι απόψεις των Ελλήνων τουριστών
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διατριβή αναδεικνύει την αξία και τις προκλήσεις των καινοτόμων τεχνολογιών, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και η Εικονική Πραγματικότητα (VR), στον τομέα του τουρισμού, εστιάζοντας στην ελληνική αγορά και τους ...
-
Διερεύνηση των Ψηφιακών Εκστρατειών στο Τουριστικό Μάρκετινγκ των Βραχυχρόνιων Μισθώσεων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εκπονήθηκε μέσα στα πλαίσια του μεταπτυχιακού εξ’ αποστάσεως προγράμματος στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου στη Κύπρο. Η μελέτη έγινε στα πλαίσια της της ευρύτερης διερεύνησης των ψηφιακών εκστρατειών ...
-
Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η γνώση για τις τεχνικές SEO
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το διαδίκτυο έχει γίνει απαραίτητο για τη καθημερινότητα του ανθρώπου εδώ και αρκετά χρόνια σε διάφορους τομείς της ζωής του. Εξίσου το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις, καθώς πολλοί καταναλωτές πλέον χρησιμοποιούν ...
-
Η προώθηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας μέσω του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και νέων τεχνολογιών: Εφαρμογή του Green Marketing σε δήμους της Ευρώπης
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στην παρούσα έρευνα, παρουσιάζεται ο τρόπος που οι ευρωπαϊκοί δήμοι μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ και τη χρήση των νέων τεχνολογιών μπορούν να προωθήσουν τα περιβαλλοντικά ζητήματα και να προωθήσουν τη βιωσιμότητα στις ...
-
Το Influencer Marketing ως στρατηγική της βιομηχανίας της μόδας και η επιρροή του στις αγοραστικές αποφάσεις των millennials σε σχέση με τα fast fashion είδη ρουχισμού
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η σημασία και ο ρόλος των influencers στον χώρο του ψηφιακού marketing είναι ιδιαίτερα σημαντικοί και πολυδιάστατοι. Στη σύγχρονη εποχή, όπου η ψηφιακή επικοινωνία και τα social media διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στη ζωή ...
-
Νευρομάρκετινγκ: πως επηρεάζεται η καταναλωτική συμπεριφορά.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Αυτή η ερευνητική εργασία διερευνά δύο στοιχεία, στον τομέα του μάρκετινγκ: τη συμπεριφορά του καταναλωτή και το νευρομάρκετινγκ. Εμβαθύνει στην ανάπτυξη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, στα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της ...
-
Μελέτη αποδοτικότητας στρατηγικών Data – Driven Μάρκετινγκ Περιεχομένου σε διαδικτυακές επιχειρήσεις
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διατριβή αποσκοπεί σε μια εκ βάθους μελέτη των καθοδηγούμενων από τα δεδομένα στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου, στο διαρκώς μεταβαλλόμενο και δυναμικό τοπίο του διαδικτυακού επιχειρείν, με στόχο να αναδείξει ...