dc.contributor.author | Xenopoulos, Solon | |
dc.date.accessioned | 2016-04-05T10:03:05Z | |
dc.date.available | 2016-04-05T10:03:05Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/7405 | |
dc.description.abstract | Ως συνέχεια τής προηγούμενης που είδαμε πριν λίγα χρόνια, προβάλλεται αυτές τις μέρες η τελευταία ταινία τού Σουηδού σκηνοθέτη Roy Anderson, με τίτλο ‘’Εσείς οι ζωντανοί’’. Στην τελευταία αυτή ταινία, την οποία μάλιστα η κριτική –παραδόξως– εκτίμησε ως επανάληψη ή υποδεέστερη τής προηγούμενης (Τραγούδια από τον Β΄ Όροφο), ο σκηνοθέτης φαίνεται να οδηγεί στα όρια τής τελειότητας μια τεχνική και μια αισθητική με την οποία αξιοποιείται στον μέγιστο βαθμό η αρχιτεκτονική, με στόχο την αποστασιοποίηση τού θεατή και τη διατάραξη τής παθητικής στάσης του κατά την παρακολούθησή της. Ο όρος «αρχιτεκτονική» χρησιμοποιείται με διπλή έννοια. Η πρώτη συνίσταται από τους χώρους που αναπαρίστανται μέσα στις προβαλλόμενες εικόνες, η δε δεύτερη αναφέρεται στην ίδια τη δομή τής ταινίας ως χωροχρονική κατασκευή. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.subject | Research Subject Categories::FORESTRY, AGRICULTURAL SCIENCES and LANDSCAPE PLANNING | en_UK |
dc.subject | αρχιτεκτονική | en_UK |
dc.subject | μπρεχτική αρχιτεκτονική | en_UK |
dc.subject | ταινίες Roy Anderson | en_UK |
dc.title | Η Μπρεχτική αρχιτεκτονική των ταινιών του Roy Anderson | en_UK |
dc.type | Article | en_UK |