dc.contributor.author | Botou, Anastasia | |
dc.contributor.author | Georgi, Neratzia Julia | |
dc.date.accessioned | 2016-04-22T09:11:19Z | |
dc.date.available | 2016-04-22T09:11:19Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/7570 | |
dc.description | Playing is a fundamental expression of joy, entertainment, and creativity and plays an important role ίη the physical mental, emotional and social development of the kid, as well as ίη the formation of its personality. Playing is the childs primary engagement. Playing offers joy and evolves the child by activating its mental skills, its muscle system and its psycho-emotional functions. The modern urban way of life has changed the conditions of living and has influenced both the quality and quantity of opportunities the kids have to play. We ννίΙΙ focus οη two main factors that are dominant ίπ today's reality and do not promote playing for the kids, which are: a) lack of time the parents spend with their kids because of excessive work hours and b) the lack of appropriate playground facilities. Our aim is to make those that are involved ίη the playground design process understand that ίη order to contribute effectively to the kids development we must take into serious consideration their psychology and needs. | en_UK |
dc.description.abstract | Το παιχνίδι είναι βασική έκΦραση εκτόνωσης, Ψυχαγωγίας, χαράς και δημιουργίας και παίζεισημαντικό ρόλο στη σωματική, διανοητική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, καθώς και στη διαμόρΦωση της προσωπικότητάς του. Το παιχνίδι είναι η κύρια ενασχόληση του παιδιού. Μέσα από το παιχνίδι το παιδί ενεργοποιώντας τις νοητικές του ικανότητές, το μυΙκό του σύστημα και τις Ψυχο-συναισθηματικές του λειτουργίες παίρνει χαρά και ευχαρίστηση και εξελίσσεται. Ο σύγχρονος αστικός τρόπος ζωής έχει αλλάξει τις συνθήκες διαβίωσης και έχει
επηρεάσει ποιοτικά και ποσοτικά τις ευκαιρίες παιχνιδιού που παρέχονται στα παιδιά. Θα επικεντρώσουμε σε δύο βασικούς παράγοντες που κυριαρχούν στη σημερινή πραγματικότητα και δεν προάγουν το παιχνίδι στα παιδιά, που είναι: η έλλειψη χρόνου ενασχόλησης των γονέων με τα παιδιά τους, λόγω του ότι αναγκάζονται να δουλεύουν πολλές ώρες και η έλλειψη κατάλληλων χώρων παιχνιδιού. Στόχος μας είναι να συνειδητοποιήσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στο σχεδιασμό
χώρων παιχνιδιού για τα παιδιά, ότι η Ψυχολογία και οι ανάγκες τους πρέπει να λαμβάνονται υπόψη, αν θέλουμε πραγματικά να συμβάλουμε στην ολοκληρωμένη ανάπτυξή τους ας αξιοποιήσουμε το φυσικό τοπίο με απλότητα και φαντασία, ενισχύοντας την δυναμική σχέση παιδιού και Φύσης, βελτιώνοντας την ποιότητα του παιχνιδιού και κατανέμοντας χωροταξικά τους χώρους παιχνιδιού, έτσι που να εξυπηρετούν γονείς και παιδιά. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.relation.ispartofseries | International Congress of Landscape Architecture;12-17 April, 2009, Drama, Greece | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.subject | ανάγκες του παιδιού | en_UK |
dc.subject | παιχνίδι | en_UK |
dc.subject | χώρος | en_UK |
dc.subject | χώρους παιχνιδιού | en_UK |
dc.title | Η Ψυχολογία και οι ανάγκες του παιδιού προτεραιότητα στη διαμόρφωση των χώρων παιχνιδιού | en_UK |
dc.title.alternative | Psychology and the needs of the child as a priority to playground design | en_UK |
dc.type | Working Paper | en_UK |