Search
Now showing items 1-5 of 5
Σχολικός εκφοβισμός : απόψεις εκπαιδευτικών για τα χαρακτηριστικά θύτη και θύματος
(Ινστιτούτο εκπαιδευτικής πολιτικής, 2016)
Ο σχολικός εκφοβισμός (bullying) αναγνωρίζεται πλέον ως ένα σημαντικό πρόβλημα, το οποίο διαταράσσει την ομαλή σχολική λειτουργία σε πολλές χώρες του κόσμου και απαιτεί την έγκαιρη αναγνώριση, αντιμετώπιση και πρόληψη από ...
Διαδραστικός πίνακας και παιδαγωγική χρήση: Απόψεις εκπαιδευτικών
(2016)
Τα τελευταία χρόνια έχει εξαπλωθεί η χρήση του Διαδραστικού Πίνακα (ΔΠ) στην καθημερινή σχολική πράξη. Αποτελεί ένα εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών στην προσπάθεια να ανταποκριθεί το σχολείο στις αλλαγές που ...
Students from different cultural backgrounds, their difficulties upon elementary school entry in Greece and teachers’ intercultural educational practices
(European center for research training and development UK, 2016)
The present research aims to explore intercultural practices that are adopted by primary school teaches so as to address the difficulties faced by students from multicultural backgrounds upon their school entry. Moreover, ...
Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών της Τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία
(Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 2016-09)
Η παρούσα μελέτη εστιάζει στην διερεύνηση ορισμένων απόψεων και στάσεων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης για την ένταξη των ΤΠΕ στην διδασκαλία και τη μάθηση. Η μεθοδολογία που ...
Η σχολική μονάδα ως κοινότητα μάθησης : απόψεις, αντιλήψεις, προσδοκίες, στερεότυπα και δυσλειτουργίες
(Εκδόσεις Γρηγόρη, 2016)
Τα τριάντα κείμενοί που ακολουθούν σε αυτόν το συλλογικό τόμο με τον τίτλο Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγ¬γελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο (school based) εντάσσονται ...