Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "Αφήγηση"

Now showing items 1-1 of 1

  • Storytelling και στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ: η περίπτωση των οινοποιείων της Πελοποννήσου 

    Δημητριάδη, Ναταλία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
    Η σημασία του storytelling στη στρατηγική παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ για τον οίνο ως προϊόν αλλά και ως εμπειρία βασίζεται στην επίτευξη στόχων όπως η συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με το brand, η αύξηση ...