Show simple item record

Διαφημίσεις και προσφορές στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και επιρροή τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην ελληνική αγορά

dc.contributor.authorΧαχάμης, Βασίλειος
dc.date.accessioned2023-04-06T10:59:37Z
dc.date.available2023-04-06T10:59:37Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12386
dc.descriptionEnglish abstract_:_ The rapid development of technology has dramatically changed the way consumers receive and view offers and advertising messages. Nowadays, the traditional means of displaying advertisements and offers (television - radio, etc.) tend to be replaced by digital ones (internet). This research analyzes the concepts of digital marketing and digital advertising, but also the concepts of offers and consumer behavior. The purpose of this study is to ascertain whether advertisements and offers in the digital field are able to influence the purchasing behavior of Greek consumers. The research methodology was carried out through a digital questionnaire, with the only condition that the respondents were over 18 years old. Through this study, it was observed that consumers consider an advertisement particularly important for a product - service to be sold. Additionally, they believe that internet is both the most appropriate medium for promoting a product - service, and the mean that affects them the most. Finally, it was revealed that most consumers tend to be influenced even to a great extent by digital advertisements and offers.en_UK
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, έχει αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές δέχονται – παρακολουθούν τις προσφορές και τα διαφημιστικά μηνύματα. Στις μέρες μας, τα παραδοσιακά μέσα προβολής διαφημίσεων και προσφορών (τηλεόραση – ραδιόφωνο κ.τ.λ.) τείνουν να αντικαθίστανται από ψηφιακά (διαδίκτυο). Στην παρούσα έρευνα αναλύονται οι έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ και της ψηφιακής διαφήμισης, αλλά και οι έννοιες των προσφορών και της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Σκοπός της μελέτης αυτής, είναι να ερευνηθεί το κατά πόσο οι διαφημίσεις και οι προσφορές στον ψηφιακό χώρο, είναι ικανές να επηρεάσουν την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Η μεθοδολογία έρευνας πραγματοποιήθηκε μέσω ενός ψηφιακού ερωτηματολογίου, με μόνη προϋπόθεση οι ερωτηθέντες να ήταν άνω των 18 ετών. Μέσω της μελέτης αυτής παρατηρήθηκε πως οι καταναλωτές θεωρούν ιδιαιτέρως σημαντική μία διαφήμιση για να καταφέρει ένα προϊόν – υπηρεσία να πωληθεί. Επιπρόσθετα, πιστεύουν πως το διαδίκτυο είναι τόσο το καταλληλότερο μέσο για την προώθηση ενός προϊόντος – υπηρεσίας, όσο και το μέσο που τους επηρεάζει περισσότερο. Τέλος, αποκαλύφθηκε πως οι περισσότεροι καταναλωτές τείνουν να επηρεάζονται ακόμα και σε μεγάλο βαθμό από τις ψηφιακές διαφημίσεις και προσφορές.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.subjectΨηφιακό Μάρκετινγκen_UK
dc.subjectΨηφιακή Διαφήμισηen_UK
dc.subjectΠροσφορέςen_UK
dc.subjectΣυμπεριφορά του Καταναλωτήen_UK
dc.subjectDigital Marketingen_UK
dc.subjectDigital Advertisementen_UK
dc.subjectDiscount Dealsen_UK
dc.subjectConsumer Behavioren_UK
dc.titleΔιαφημίσεις και προσφορές στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και επιρροή τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην ελληνική αγοράen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στo Digital Marketing στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record