Search
Now showing items 1-7 of 7
Ο ρόλος των social media στο πλαίσιο ανάπτυξης της στρατηγικής των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-01)
Η συνεχής εξέλιξη του διαδικτύου έχει ως άμεσο αντίκτυπο τα διαρκώς αναπτυσσόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία έχουν επιφέρει ριζικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Αδιαμφισβήτητα, ζούμε σε μια “ψηφιακή ...
Instagram Influencers, Para-social Relations and Influencers’ recommendations
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)
Influencer marketing is currently the most popular marketing technique with a great
ability to engage a relevant audience and create authentic content. It has been found
that influential marketing can generate a return ...
Promotion of taxi services in Paphos via social media. The case study of the company “ChristosTaxi” Facebook Page.
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)
This paper examines practices of promoting taxi services in Paphos via social media, with particular emphasis on Facebook. The type of research that the author conducted is qualitative research. Gathered data has been ...
Μελέτη της δυνατότητας των social media πλατφορμών να χτίσουν υψηλό customer engagement
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
Τα social media έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο που επικοινωνούν οι επιχειρήσεις με τους πελάτες ,δημιουργώντας μια δημόσια πλατφόρμα επικοινωνίας μεταξύ των εταιρειών και των καταναλωτών. Η εμπλοκή στα μέσα κοινωνικής ...
Factors influencing consumer engagement in social media for sustainable fashion firms: a quantitative study
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-05)
Because of the increased tendency of consumers to engage with social media and purchase
products online, studying the factors that may influence younger consumers’ engagement with
social media for sustainable fashion ...
Η αυξανόμενη τάση των νέων στην αγορά μεταχειρισμένων ρούχων και τι ρόλο έπαιξαν σε αυτό τα Social Media
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
Η αυξανόμενη τάση κατανάλωσης vintage και μεταχειρισμένων ρούχων έχει τεράστιο
αντίκτυπο στην παγκόσμια οικονομία. Το τρέχον οικονομικό κλίμα καθώς και ανάγκη για
περισσότερη βιωσιμότητα, φαίνεται να έχουν συμβάλει ...
Ο ρόλος της μουσικής στο ψηφιακό marketing και τα social media. Μελέτη σχετικά με τον τρόπο και τον βαθμό που επηρεάζει η μουσική την συμπεριφορά του ηλεκτρονικού καταναλωτή (e-Consumer Behavior)
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
Η εξέλιξη στον τομέα της τεχνολογίας, των ηλεκτρονικών εφαρμογών, της μουσικής βιομηχανίας και του τρόπου που μπορούν να συμβάλλουν στον τομέα της διαφήμισης είναι ζητήματα που απασχολούν εντόνως τον τομέα των επιχειρήσεων. ...