Ψηφιακό Αποθετήριο Ήφαιστος
Καλώς ήρθατε στον ΗΦΑΙΣΤΟΣ, το Ιδρυματικό Καταθετήριο του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου , Κύπρος. ΗΦΑΙΣΤΟΣ, είναι ένα ιδρυματικό καταθετήριο ανοικτής πρόσβασης που συγκεντρώνει όλο το ψηφιακό υλικό των διαφόρων δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Νεάπολις, ιδιαίτερα πρωτότυπες ερευνητικές μελέτες που παράγονται από τα μέλη του Πανεπιστημίου. Το Ιδρυματικό καταθετήριο καταδεικνύει την πνευματική ζωή, τις ερευνητικές δραστηριότητες και δημοσιεύσεις του Πανεπιστημίου, διατηρώντας, αναγνωρίζοντας και προωθώντας την επιστημονικής έρευνας προς όφελος της τοπικής και της διεθνούς κοινότητας.
Κοινότητες στον Ήφαιστο
Επιλέξτε κοινότητα για να πλοηγηθείτε στις συλλογές της.
Recently Added
-
Η επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στους νέους 16 – 24 ετών στην Ελλάδα: Μελετώντας τη σημασία της εμφάνισης στα social media και την επίδραση της στην αγοραστική συμπεριφορά όσον αφορά τα ενδύματα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η καθημερινή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους και τον καταλυτικό ή μη ρόλο που παίζουν στην αγορά ενδυμάτων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ενσωματωθεί ...
-
Η αποτελεσματική χρήση των Meta Ads και της στρατηγικής περιεχομένου για την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων στα Social Media.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, επικεντρώνεται στην ανάλυση των στρατηγικών περιεχομένου και των διαφημίσεων της Meta, με σκοπό την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους στην ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων μέσω των μέσων ...
-
Το ψηφιακό μάρκετινγκ και η επίδραση του στη συμπεριφορά των καταναλωτών των μικρών επιχειρήσεων. Η συμβολή του στη διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς και η επιρροή του στα οικονομικά αποτελέσματα των μικρών επιχειρήσεων.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η έλευση της ψηφιακής επανάστασης και η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ψηφιακών μέσων και συσκευών έχουν επιφέρει σημαντικές μεταβολές στον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αγοράζουν, αναζητούν, αποφασίζουν και αξιολογούν προϊόντα ...
-
Διερευνώντας την επίδραση του μάρκετινγκ περιεχομένου τουριστικών προορισμών - Η περίπτωση των σύντομων βίντεο στο Instagram
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Μέσα σε ένα περιβάλλον συνεχόμενων τεχνολογικών αλλαγών οι διαδικασίες προσέγγισης του κοινού από τους τουριστικούς προορισμούς προσαρμόζονται στις συνθήκες ενός έντονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Αξιοποιώντας τις ...
-
Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτικού κοινού απέναντι στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρωτογενής έρευνα σε ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σήμερα ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων. Ολοένα και περισσότερα άτομα τα χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους και συνεχώς και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αυξήσουν ...