Browsing by Author "Evaggelopoulos, Panagiotis"
Now showing items 1-2 of 2
-
Εξερευνώντας την ενσωμάτωση της ρομποτικής, της Τεχνητής Νοημοσύνης, του Ίντερνετ των πραγμάτων (IoT) και των σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών στη διαχείριση του μάρκετινγκ
Γκάτζκου, Μαρία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διατριβή διερευνά τις δυνατότητες μετασχηματισμού που παρουσιάζουν η ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων και οι σύγχρονες τεχνολογίες στον τομέα της διαχείρισης του μάρκετινγκ. Ξεκινά με ...
-
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην ενίσχυση των στρατηγικών του ψηφιακού μάρκετινγκ: Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ αλγορίθμων και ανθρώπινης δημιουργικότητας
Χαρίση, Στυλιανή (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εξετάζει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην ενίσχυση των στρατηγικών του ψηφιακού μάρκετινγκ και το τρόπο με τον οποίο μπορεί να γεφυρωθεί το χάσμα που υπάρχει μεταξύ τω αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης ...