Browsing by Author "Spiliotopoulos, Demetrios"

Now showing items 1-2 of 2

  • Η επίδραση των marketing influencers μέσω των πλατφορμών live video streaming 

    Κοντοχρήστος, Νικόλαος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)
    Στόχος της παρούσας διατριβής αποτελεί η μελέτη του φαινομένου του Influencer marketing και την παρατήρηση αυτού του φαινομένου στις πλατφόρμες live video streaming. Πιο συγκεκριμένα, μελετώνται, οι όροι digital marketing, ...

  • Η Χρήση της Τεχνολογίας Eye Tracking ως Eργαλείο Mέτρησης της Aγοραστικής Eπιρροής των Email Campaigns 

    Σκούρου, Ευαγγελία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)
    Οι περισσότεροι άνθρωποι αδυνατούν να εξηγήσουν τους λόγους για τους οποίους ένα προωθητικό email στο οποίο εκτέθηκαν τους ώθησαν στο να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή και το αντίθετο. Με τους χρήστες του ηλεκτρονικού ...