Η επίδραση των marketing influencers μέσω των πλατφορμών live video streaming
ENGLISH ABSTRACT The aim of this thesis is to study the phenomenon of Influencer marketing and the observation of this phenomenon in live video streaming platforms. More specifically, the terms digital marketing, social media Influencer and Influencer marketing are studied. In the following, the Live Video streaming and the Influencer Marketing conducted on it are depicted. The techniques used when live video streaming is used as a marketing channel and how the audience perceives this type of Influencer Marketing are evaluated. Finally, the aim is to prove whether live video streaming is useful in a company's marketing strategy. The methodology used for this paper is primary. This paper includes the collection and analysis of relevant literature and then analysis of the results of a questionnaire developed for the purpose of this research and analysis of an interview conducted with a person in the field of live video streaming. The results obtained from the questionnaire provide information about the public's contact with Social Media Influencers and the treatment in Influencer Marketing that they receive on a daily basis. It then captures the audience's contact with live streaming content and the audience's opinion of this type of content. Example of what criteria they use to evaluate it. Finally, the consumer behavior of the sample towards content recommended by an Influencer is observed. Then through analysis of the interview key research questions are answered. It is concluded that the audience has a remarkable contact with Live Video Streaming platforms. There groups - communities are created there which can often be influenced consumeristically by an influencer of the community. So, in conclusion these platforms are already part of the marketing channels of companies and very likely to evolve even more in the future.
Thesis
Στόχος της παρούσας διατριβής αποτελεί η μελέτη του φαινομένου του Influencer marketing και την παρατήρηση αυτού του φαινομένου στις πλατφόρμες live video streaming. Πιο συγκεκριμένα, μελετώνται, οι όροι digital marketing, social media Influencer και Influencer marketing . Στην συνέχεια αποτυπώνεται το Live Video streaming και το influencer Marketing που διεξάγεται σε αυτό. Αξιολογούνται οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται όταν το video live streaming χρησιμοποιείται σαν κανάλι marketing και το πώς εκλαμβάνει το κοινό αυτού του είδους Influencer marketing. Τέλος σκοπός είναι να αποδειχθεί κατά πόσο το live video streaming είναι χρήσιμο σε μια στρατηγική marketing μιας εταιρίας. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της εργασίας είναι πρωτογενής. Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει συλλογή και ανάλυση σχετικής βιβλιογραφίας και στη συνέχεια ανάλυση των αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου που έχει αναπτυχθεί για τους σκοπούς της παρούσας έρευνας αλλά και ανάλυση συνέντευξης που έγινε σε πρόσωπο του χώρου του Live video streaming.Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο παρέχουν πληροφορίες για την επαφή του κοινού με τους Influencers των Social Media και την αντιμετώπιση στο Influencer Marketing που δέχονται καθημερινά. Έπειτα αποτυπώνεται η επαφή του κοινού με περιεχόμενο ζωντανής ροής και η γνώμη του κοινού για αυτού του είδους περιεχόμενο. Παράδειγμα, με ποια κριτήρια το αξιολογεί. Τέλος παρατηρείται η καταναλωτική συμπεριφορά του δείγματος απέναντι σε περιεχόμενα σύστασης από κάποιον Influencer. Στην συνέχεια μέσα από ανάλυση της συνέντευξης απαντώνται βασικά ερευνητικά ερωτήματα. Βγαίνει το συμπέρασμα ότι το κοινό έχει αξιόλογη επαφή με τις πλατφόρμες Live Video Streaming . Εκεί δημιουργούνται ομάδες – κοινότητες οι οποίες μπορούν συχνά να επηρεαστούν καταναλωτικά από άτομο επιρροής της κοινότητας. Συμπερασματικά λοιπόν αυτές οι πλατφόρμες ανήκουν ήδη στα κανάλια μάρκετινγκ των εταιριών και πολύ πιθανό να εξελιχθούν ακόμα περισσότερο στο μέλλον.