Browsing by Subject "Super Markets"
Now showing items 1-1 of 1
-
Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων των Super Markets και τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών τους.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τις αντιλήψεις και τις στάσεις των καταναλωτών στην Ελλάδα αναφορικά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα των Super Markets. Συγκεκριμένα να διερευνήσει τους παράγοντες που ...