Browsing by Subject "brand equity"
Now showing items 1-2 of 2
-
How mobile branding, affects the purchase decision of customers on Pafos’ market. An investigation of the power and influence that mobile branding has on customers’ choice
(Master of Business Administration, Shcool of Business, Neapolis University Pafos, 2014)Every time a consumer decides to purchase a mobile phone takes into consideration various factors that are crucial for his/her choice. Nowadays, with evolution in technology and globalization is easy for consumers to be ...
-
User generated branding και μόδα: μια μελέτη του πως το οπτικό περιεχόμενο που μοιράζονται οι χρήστες στο Instagram επηρεάζει τη δημιουργία brand equity – Tο παράδειγμα της MONKI
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να ερευνήσει τον συσχετισμό του user generated branding με το στοιχείο του brand equity, μέσα από το οπτικό περιεχόμενο που κοινοποιούν οι μάρκες στα social media. Εντοπίζοντας ένα ...