Show simple item record

Εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στα Κέντρα Εξυπηρέτησης του πολίτη και του συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001:2008

dc.contributor.advisorAthanasopoulos, Constantinos GE.
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Γιάννης
dc.date.accessioned2017-10-13T10:01:29Z
dc.date.available2017-10-13T10:01:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/10044
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη στην Κύπρο και στο Σύατημα Διαχείρισης Ποιότητας που εφαρμόζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πρότυπου ISO 9001:2008, ένα διεθνώς αναγνωρισμένο και εφαρμοσιμο προτύπου συστήματος διασφάλισης ποιότητας που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις για αποτελεσματικότητα, καινοτομία και ανταγωνιστικότητα στη Δημόσια Διοίκηση. Η εργασία περιλαμβάνει αρχικά δύο κύριες ενότητες, τη θεωρητική πλαισίωση του θέματος με την παρουσίαση της εφαρμογής της διοίκησης ολικής ποιότητας του πρωτοτύπου του Συστήματος Διαχειρισης Ποιότητας.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_UK
dc.subjectΔιοίκηση Ολικής Ποιότηταςen_UK
dc.subjectΕφαρμογέςen_UK
dc.subjectΚέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτώνen_UK
dc.subjectΠρότυπα ISO 9001:2008en_UK
dc.titleΕφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στα Κέντρα Εξυπηρέτησης του πολίτη και του συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001:2008en_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record