dc.contributor.author | Xenopoulos, Solon | |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T09:57:35Z | |
dc.date.available | 2017-11-28T09:57:35Z | |
dc.date.issued | 2017-11-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/10388 | |
dc.description.abstract | Η γενική σύγχυση που είναι διάχυτη παγκοσμίως σήμερα σε
σχέση με την αρχιτεκτονική φαίνεται να έχει συστήσει μια κατάσταση
σύμφωνα με την οποία σχεδόν οτιδήποτε, οποιαδήποτε υποτιθέμενη
ιδέα, να βρίσκει μεγάλη δημοσιόmτα και προβολή, έστω και για λίγο. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Εφημερίδα "Η Αυγή Α.Ε" | en_UK |
dc.subject | Research Subject Categories::FORESTRY, AGRICULTURAL SCIENCES and LANDSCAPE PLANNING | en_UK |
dc.subject | Πολιτιστικό Κέντρο Belem Λισσαβώνα | en_UK |
dc.subject | Museum of Art, Architecture and Technology (MAAT) Belem | en_UK |
dc.subject | Πορτογαλία | en_UK |
dc.subject | Vittorio Gregotti | en_UK |
dc.subject | Manuel Salgado | en_UK |
dc.subject | Μεταμοντέρνα Αρχιτεκτονική | en_UK |
dc.title | Δύο πολιτιστικά κέντρα, δύο αντίθετες αρχιτεκτονικές προτάσεις. | en_UK |
dc.title.alternative | Γράμματα & Τέχνες | en_UK |
dc.type | Article | en_UK |