Show simple item record

Το branding ως στρατηγικό πλεονέκτημα στην πολιτιστική προβολή

dc.contributor.authorSofokleous, Haris F.
dc.date.accessioned2018-12-04T09:47:47Z
dc.date.available2018-12-04T09:47:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11232
dc.description.abstractΣτις μέρες μας οι οργανισμοί που άπτονται του πολιτισμού τείνουν να γίνονται όλο και πιο εξωστρεφείς, γεγονός που τους επιβάλλει να υιοθετήσουν μεθόδους μάρκετινγκ και κατά συνέπεια, να προσδιορίζονται από ένα ισχυρό και δραστικό εμπορικό σήμα (brand), προκειμένου να κερδίσουν έδαφος και να είναι σε θέση να εκπληρώσουν την αποστολή τους. Πιο συγκεκριμένα, στην Πάφο, μετά το ορόσημο του «Πάφος 2017» και την κατά γενική ομολογία επιτυχημένη θητεία της Πάφου ως Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης, ο Δήμος Πάφου προτίθεται να συγχωνεύσει τις πολιτιστικές υποδομές της πόλης σε ένα νεοσύστατο πολιτιστικό ίδρυμα.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.subjectBrandingen_UK
dc.subjectΣτρατηγικό πλεονέκτημαen_UK
dc.subjectΠολιτισμόςen_UK
dc.subjectΠάφος 2017en_UK
dc.subjectΑνδρέας Μασούραςen_UK
dc.subjectΕμπορικό σήμαen_UK
dc.subjectΔημιουργία νέου Οργανισμούen_UK
dc.subjectΔιαχείριση και λειτουργίαen_UK
dc.subjectΠολιτιστικές Υποδομέςen_UK
dc.subjectΔήμος Πάφουen_UK
dc.subjectΜαρκίδειο Δημοτικό Θέατροen_UK
dc.subjectΠαλιά Ηλεκτρικήen_UK
dc.subjectΑττικόνen_UK
dc.subjectΤο Χάνι του Ιμπραήμen_UK
dc.subjectΕνοποίηση στοιχείων ενεργητικούen_UK
dc.subjectΔημιουργία ιστοσελίδας, Social Mediaen_UK
dc.subjectΜελέτη δημιουργίας νέου Οργανισμού Διαχείρισης Πολιτιστικών Υποδομώνen_UK
dc.subjectΣχεδιασμός υλοποίηση μεθοδολογίαςen_UK
dc.subjectΠοιοτική έρευναen_UK
dc.subjectΑσφαλέστερη εκτίμησηen_UK
dc.subjectΠανεπιστήμιο Νεάπολις
dc.titleΤο branding ως στρατηγικό πλεονέκτημα στην πολιτιστική προβολήen_UK
dc.typeArticleen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record