Show simple item record

Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μεντορικής σχέσης

dc.contributor.authorAthanasoula-Reppa, Anastasia
dc.date.accessioned2020-07-14T10:53:45Z
dc.date.available2020-07-14T10:53:45Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.isbn978-618-83247-1-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11520
dc.description.abstractΣτο τομέα της εκπαίδευσης ο μέντορας αναλαμβάνει την «ανατροφή» του νεοδιόριστου, λειτουργεί ως πρότυπο, προσφέρει φροντίδα, στήριξη και ενθάρρυνση, διδάσκει, συμβουλεύει και είναι φιλικός μαζί του. Κατά τον Daloz (1983), o μέντορας καθοδηγεί τον νέο εκπαιδευτικό στην πορεία προς την επαγγελματική εξέλιξη δείχνοντας το δρόμο, στηρίζοντάς τον και προσκαλώντας τον σε προκλήσεις για υψηλότερου επιπέδου επαγγελματική καταξίωση. Στην εν λόγω σχέση μεταξύ αυτών που μετρούν είναι η θετική συμπεριφορά και έκφραση συναισθημάτων. Θετική Συμπεριφορά σημαίνει να διεκδικούμε τα δικαιώματα μας αναγνωρίζοντας συγχρόνως ότι το άλλο άτομο έχει επίσης δικαιώματα στη συγκεκριμένη περίπτωση. Είναι συμπεριφορά που προάγει την ειλικρινή και ανοικτή επικοινωνία. Και αυτά είναι τα στοιχεία που οικοδομούν την εμπιστοσύνη για επιτυχημένη μεντορική σχέση, με την οποία ασχολείται η παρούσα εργασία.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΔιεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδαςen_UK
dc.relation.ispartofseries“MENTOR - Mentoring between teachers in secondary and high schools”;Project No. 2014-1-PL01-KA200-003335, Λαμία, Ιούνιος 2017
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en_UK
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Educationen_UK
dc.subjectΜέντορινγκen_UK
dc.subjectΕκπαίδευσηen_UK
dc.subjectΣταδια ανάπτυξης mentoringen_UK
dc.subjectαποτελεσματικότηταen_UK
dc.subjectσυναισθήματαen_UK
dc.titleΠροϋποθέσεις αποτελεσματικής μεντορικής σχέσηςen_UK
dc.title.alternativeΕυρωπαϊκό Συνέδριοen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/