dc.contributor.author | Xenopoulos, Solon | |
dc.date.accessioned | 2020-09-16T10:36:42Z | |
dc.date.available | 2020-09-16T10:36:42Z | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.issn | 2421-7964 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/11560 | |
dc.description | Δημηνιαίο Περιοδικό Τεχνών και Πολιτισμού | en_UK |
dc.description.abstract | Ανάμεσα στο τέλο ς του '60 και τις
αρχές του '70 εμφανίστηκε στην
lταλ ία ένα από τα πλέον συ μπαγή
κ ινήματα τηςΤέχνη ς του ει κοστού
αιώνα, η ARTE POVERA ή η
ΦΤΩΧΗ ΤΕΧΝΗ. Εννοείται ότι καλλιτέχνες,
όπως ο Γιάννης Κουνέλης (1936-
2017), συνέχισαν να παράγουν έργο μέχρι
πρόσφατα, ενώ η καλλιτεχνική παρακαταθήκη
του κινήματος εξακολουθεί
να επηρεάζει μέχρι σήμερα. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Ανδρέας Χατζηθωμάς | en_UK |
dc.relation.ispartofseries | διόραμα;τχ. 26, Σεπτεμβριος-Οκτώβριος, 2019 | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.subject | Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Civil engineering and architecture::Architecture and architectural conservation and restoration::Architecture | en_UK |
dc.subject | Research Subject Categories::FORESTRY, AGRICULTURAL SCIENCES and LANDSCAPE PLANNING | en_UK |
dc.subject | Art Povera | en_UK |
dc.subject | Φτωχή Τέχνη | en_UK |
dc.subject | Γιάννης Κουνέλης | en_UK |
dc.title | Τσιμεντόλιθοι, πλέγματα και κιμωλία | en_UK |
dc.title.alternative | Αρχιτεκτονική | en_UK |
dc.type | Article | en_UK |