Η ομορφιά της ύπαρξης, about endlessness και η αρχιτεκτονική του κινηματογραφικού χώρου
Xenopoulos, Solon (2020-04)
Δημηνιαίο Περιοδικό Τεχνών και Πολιτισμού
Article
χι μόνο κατά την παρακολούθηση αλλά και μετά το τέλος της τελευταίας (2019) ταινίας του Σουηδού σκηνοθέτη Roy Andersson με ελληνικό τίτλο « Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ γΠΑΡΞΗΣ» ή «ABOUT ENDLESSNESS» στα αγγλικά, βρίσκεται κανείς σε κατάσταση αμηχανίας και απορίας για τα νοήματά της, αλλά χρειάζεται και κάποιο χρόνο προσαρμογής στις συνθετικές αρχές της, ως κινηματογραφικής κατασκευής.
- Articles73