dc.contributor.author | Xenopoulos, Solon | |
dc.date.accessioned | 2020-09-16T10:38:03Z | |
dc.date.available | 2020-09-16T10:38:03Z | |
dc.date.issued | 2020-04 | |
dc.identifier.issn | 2421-7964 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/11567 | |
dc.description | Δημηνιαίο Περιοδικό Τεχνών και Πολιτισμού | en_UK |
dc.description.abstract | χι μόνο κατά την παρακολούθηση
αλλά και μετά το τέλος
της τελευταίας (2019) ταινίας
του Σουηδού σκηνοθέτη Roy
Andersson με ελληνικό τίτλο
« Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ γΠΑΡΞΗΣ» ή «ABOUT
ENDLESSNESS» στα αγγλικά, βρίσκεται
κανείς σε κατάσταση αμηχανίας και
απορίας για τα νοήματά της, αλλά χρειάζεται
και κάποιο χρόνο προσαρμογής
στις συνθετικές αρχές της, ως κινηματογραφικής
κατασκευής. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Ανδρέας Χατζηθωμάς | en_UK |
dc.relation.ispartofseries | διόραμα;τχ. 29, Μάρτιος-Απρίλιος, 2020 | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.subject | Research Subject Categories::FORESTRY, AGRICULTURAL SCIENCES and LANDSCAPE PLANNING | en_UK |
dc.subject | Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Civil engineering and architecture::Architecture and architectural conservation and restoration::Architecture | en_UK |
dc.title | Η ομορφιά της ύπαρξης, about endlessness και η αρχιτεκτονική του κινηματογραφικού χώρου | en_UK |
dc.type | Article | en_UK |