Show simple item record

Η ομορφιά της ύπαρξης, about endlessness και η αρχιτεκτονική του κινηματογραφικού χώρου

dc.contributor.authorXenopoulos, Solon
dc.date.accessioned2020-09-16T10:38:03Z
dc.date.available2020-09-16T10:38:03Z
dc.date.issued2020-04
dc.identifier.issn2421-7964
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11567
dc.descriptionΔημηνιαίο Περιοδικό Τεχνών και Πολιτισμούen_UK
dc.description.abstractχι μόνο κατά την παρακολούθηση αλλά και μετά το τέλος της τελευταίας (2019) ταινίας του Σουηδού σκηνοθέτη Roy Andersson με ελληνικό τίτλο « Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ γΠΑΡΞΗΣ» ή «ABOUT ENDLESSNESS» στα αγγλικά, βρίσκεται κανείς σε κατάσταση αμηχανίας και απορίας για τα νοήματά της, αλλά χρειάζεται και κάποιο χρόνο προσαρμογής στις συνθετικές αρχές της, ως κινηματογραφικής κατασκευής.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΑνδρέας Χατζηθωμάςen_UK
dc.relation.ispartofseriesδιόραμα;τχ. 29, Μάρτιος-Απρίλιος, 2020
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en_UK
dc.subjectResearch Subject Categories::FORESTRY, AGRICULTURAL SCIENCES and LANDSCAPE PLANNINGen_UK
dc.subjectResearch Subject Categories::TECHNOLOGY::Civil engineering and architecture::Architecture and architectural conservation and restoration::Architectureen_UK
dc.titleΗ ομορφιά της ύπαρξης, about endlessness και η αρχιτεκτονική του κινηματογραφικού χώρουen_UK
dc.typeArticleen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/