dc.contributor.author | Xenopoulos, Solon | |
dc.date.accessioned | 2020-12-02T10:10:32Z | |
dc.date.available | 2020-12-02T10:10:32Z | |
dc.date.issued | 2016-11 | |
dc.identifier.issn | 2421-7964 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/11629 | |
dc.description | Διμηνιαίο Περιοδικό Τεχνών και Πολιτισμού | en_UK |
dc.description.abstract | Ήταν το 1991 όταν ο νεότατος τότε Βρεττανός καλλιτέχνης Damien Hirst (γ. 1965...) προβοκάροντας κοινό, κριτικούς τέχνης, συλλέκτες, ειδικούς και μη τοποθέτησε σε μια γυάλινη προθήκη γεμάτη με φορμόλη έναν καρχαρία, τον οποίο και εξέθεσε. Λίγα χρόνια μετά τεμάχισε αγελάδες και πρόβατα τα οποία επίσης τοποθέτησε σε προθήκες γεμάτες με φορμόλη, τα εξέθεσε και αυτά καλώντας μάλιστα τους επισκέπτες της έκθεσης να περάσουν ανάμεσα στις προσθήκες με τα τεμαχισμένα και συντηρημένα εκθέματα. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Άνδρεας Χατζηθωμάς | en_UK |
dc.relation.ispartofseries | Διόραμα;09 | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.subject | architecture | en_UK |
dc.subject | art | en_UK |
dc.title | Φαρμακεία | en_UK |
dc.title.alternative | Όταν η πραγματικότητα αντιγράφει την Τέχνη και αντίστορφα | en_UK |
dc.type | Article | en_UK |