Show simple item record

Σχολικός εκφοβισμός : απόψεις εκπαιδευτικών για τα χαρακτηριστικά θύτη και θύματος

dc.contributor.authorLambropoulou, Athina
dc.contributor.authorManesis, Nikolaos
dc.date.accessioned2021-04-08T08:03:23Z
dc.date.available2021-04-08T08:03:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11837
dc.description.abstractΟ σχολικός εκφοβισμός (bullying) αναγνωρίζεται πλέον ως ένα σημαντικό πρόβλημα, το οποίο διαταράσσει την ομαλή σχολική λειτουργία σε πολλές χώρες του κόσμου και απαιτεί την έγκαιρη αναγνώριση, αντιμετώπιση και πρόληψη από την πλευρά των εκπαιδευτικών. Οι θύτες και τα θύματα στιγματοποιούνται, οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να αντιμετωπίσουν και να προβάλουν το φαινόμενο, οι γονείς ανησυχούν. Στην εργασία μας παρουσιάζονται αναλυτικά οι δύο τύποι μαθητών, ο «θύτης» και το «θύμα με τα ιδιαίτερα γενικά και ειδικά χαρακτηριστικά στην προσωπικότητα, την εμφάνιση, το οικογενειακό και εκπαιδευτικό προφίλ των θυμάτων στην προσπάθεια τους να κατανοήσουν τόσο τις πράξεις των πρώτων όσο και τη θυματοποίηση των δεύτερων. Η εργασία στοχεύει επίσης να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να αναγνωρίζουν έγκαιρα τους πιθανούς «θύτες» και «θύματα» ώστε να σχεδιάζουν και υλοποιούν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΙνστιτούτο εκπαιδευτικής πολιτικήςen_UK
dc.relation.ispartofseriesΠεριοδικό επιστημονικών και εκπαιδευτικών ερευνών;
dc.relation.ispartofseries;τεύχος 14
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en_UK
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμόςen_UK
dc.subjectΘυματοποίησηen_UK
dc.subjectΘύτηςen_UK
dc.subjectΘύμαen_UK
dc.subjectΧαρακτηριστικά εμφάνισηςen_UK
dc.subjectΠροσωπικότηταen_UK
dc.subjectΚοινωνικό πλαίσιοen_UK
dc.titleΣχολικός εκφοβισμός : απόψεις εκπαιδευτικών για τα χαρακτηριστικά θύτη και θύματοςen_UK
dc.typeArticleen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/