Διαπολιτισμική Παιδαγωγική και Συμβουλευτική Παρέμβαση. Απόψεις Εκπαιδευτικών
dc.contributor.author | Aggelopoulou, Paraskevi | |
dc.contributor.author | Manesis, Nikolaos | |
dc.date.accessioned | 2021-04-09T07:24:40Z | |
dc.date.available | 2021-04-09T07:24:40Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/11847 | |
dc.description.abstract | Ήδη από τα τέλη του 20ου αιώνα έως και σήμερα η Ευρώπη και κατά συνέπεια και η Ελλάδα έχει δεχθεί πλήθος μεταναστευτικών ροών (Κουτίβα, 2009), κυ ρίως από την Αλβανία, από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και το Πακιστάν, ενώ η Συρία, το Αφγανιστάν και η Σομαλία αποτελούν τα τελευταία χρόνια κύριες χώρες προέλευσης μεγάλου μέρους των μεταναστευτικών ροών (Tri andafyllidou, Maroufof, Dimitriadi, & Yousef, 2014). Ως αποτέλεσμα των παρα πάνω, παρουσιάζεται μια πολυμορφία και πολυπολιτισμικότητα στις κοινωνίες όλης σχεδόν της Ευρώπης (Πυργιωτάκης, 2000), γεγονός που επηρεάζει μετα ξύ άλλων και τα εκπαιδευτικά συστήματα (Μπαλτατζής & Νταβέλος, 2009). | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Ιάδραση | en_UK |
dc.relation.ispartofseries | Παιδαγωγική Επιθεώρηση;vol. 34 | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.title | Διαπολιτισμική Παιδαγωγική και Συμβουλευτική Παρέμβαση. Απόψεις Εκπαιδευτικών | en_UK |
dc.type | Article | en_UK |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Articles400
Άρθρα