dc.contributor.author | Kakava, Ismini | |
dc.contributor.author | Lambropoulou, Athina | |
dc.contributor.author | Manesis, Nikolaos | |
dc.date.accessioned | 2021-04-13T07:31:51Z | |
dc.date.available | 2021-04-13T07:31:51Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/11889 | |
dc.description.abstract | Το σχέδιο μαθήματος διάρκειας 90’ που θα αναπτυχθεί αφορά στην κατανόηση του συμπληρώματος του αριθμού 10 από τους μαθητές της Α’ τάξης. Με το σχέδιο που θα παρουσιάσουμε θα αναδείξουμε τη χρήση διαφορετικών στρατηγικών για την κατανόηση του συμπληρώματος του δέκα (10). Τα αθροίσματα του 10 είναι πολύ σημαντικά αθροίσματα που θα πρέπει να κατακτηθούν σε σημαντικό βαθμό από τους μαθητές. Τα στρατηγικά αυτά αθροίσματα, βοηθούν τους μαθητές της Α’ Τάξης να πραγματοποιούν υπολογισμούς με βάση το 10, καθώς και υπολογισμούς που υπερβαίνουν το 10. Κατ’ επέκταση, στις επόμενες τάξεις του Δημοτικού, θα τους βοηθήσουν να πραγματοποιήσουν και υπολογισμούς σε οποιαδήποτε δεκάδα. Έτσι, σχεδιάστηκαν δραστηριότητες οι οποίες στηρίζονταν στην αρχή αυτής της διδασκαλίας και εντάχθηκαν σε ένα ενιαίο σώμα στοχευμένης διδακτικής παρέμβασης. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων | en_UK |
dc.relation.ispartofseries | 1ο Πανελλήνιο συνέδριο Π.Ε.Σ.Σ. "Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις";τόμος 2 | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.title | Το συμπλήρωμα του 10 | en_UK |
dc.type | Article | en_UK |