Show simple item record

Απόψεις των γονέων για το Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου

dc.contributor.authorPapadimitropoulou, Panagoula
dc.contributor.authorKarali, Maria
dc.contributor.authorManesis, Nikolaos
dc.date.accessioned2021-04-13T09:06:50Z
dc.date.available2021-04-13T09:06:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-960-233-216-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11895
dc.description.abstractΓνωρίζουμε η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της συνεργασίας ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια (βλ. ενδεικτικά Γεωργίου, 2000; Μπρούζος, 1998). Η σχέση όμως των δύο εταίρων αποτελεί ένα πολύπλοκο ζήτημα και για το λόγο αυτό έχουν προταθεί διάφορα ερευνητικά μοντέλα που την περιγράφουν.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών εγωγής παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγώνen_UK
dc.relation.ispartofseriesΗ Έρευνα στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης παρόν και προοπτικές;
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en_UK
dc.titleΑπόψεις των γονέων για το Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείουen_UK
dc.typeArticleen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/