dc.contributor.author | Papadimitropoulou, Panagoula | |
dc.contributor.author | Karali, Maria | |
dc.contributor.author | Manesis, Nikolaos | |
dc.date.accessioned | 2021-04-13T09:06:50Z | |
dc.date.available | 2021-04-13T09:06:50Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.isbn | 978-960-233-216-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/11895 | |
dc.description.abstract | Γνωρίζουμε η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της συνεργασίας ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια (βλ. ενδεικτικά Γεωργίου, 2000; Μπρούζος, 1998). Η σχέση όμως των δύο εταίρων αποτελεί ένα πολύπλοκο ζήτημα και για το λόγο αυτό έχουν προταθεί διάφορα ερευνητικά μοντέλα που την περιγράφουν. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών εγωγής παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών | en_UK |
dc.relation.ispartofseries | Η Έρευνα στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης παρόν και προοπτικές; | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.title | Απόψεις των γονέων για το Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου | en_UK |
dc.type | Article | en_UK |