Show simple item record

Η σχολική μονάδα ως κοινότητα μάθησης : απόψεις, αντιλήψεις, προσδοκίες, στερεότυπα και δυσλειτουργίες

dc.contributor.authorValmas, Theofanis
dc.contributor.authorManesis, Nikolaos
dc.contributor.authorBaris, Theodoros
dc.date.accessioned2021-04-14T09:27:54Z
dc.date.available2021-04-14T09:27:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11913
dc.description.abstractΤα τριάντα κείμενοί που ακολουθούν σε αυτόν το συλλογικό τόμο με τον τίτλο Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγ¬γελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο (school based) εντάσσονται σε τρία βασικά μέρη της επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών που βασίζεται στο σχολείο (school based): (Α) Μέθοδοι, (Β) Πρακτικές σχολείων, (Γ). Πολιτικές. Αν και έχουν εμφανιστεί εργασίες στις προαναφερθείσες κατευθύνσεις κατά καιρούς από τη δεκαετία του 1990 στη χώρα μας, είναι ενδεχομένως η πρώτη φορά, που το ζήτημα τίθεται συνολικά σε έντυπη μορφή. Αυτό βέβαια έγινε εφικτό μετά το μεγάλο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή, το οποίο πραγματοποιήθηκε 20-22 Φεβρουάριου 2015 στην Κόρινθο, από τη Μονάδα Μεθοδολογίας, Πολίτικων και Πρακτικών Επιμόρφωσης, η οποία ανήκει στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Κόρινθος) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Στο συνέδριο αυτό οι προαναφερθείσες κατευθύνσεις συζητήθηκαν εκτεταμένα.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΕκδόσεις Γρηγόρηen_UK
dc.relation.ispartofseriesΜεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο;
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en_UK
dc.titleΗ σχολική μονάδα ως κοινότητα μάθησης : απόψεις, αντιλήψεις, προσδοκίες, στερεότυπα και δυσλειτουργίεςen_UK
dc.typeBook chapteren_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/