dc.contributor.author | Valmas, Theofanis | |
dc.contributor.author | Manesis, Nikolaos | |
dc.contributor.author | Baris, Theodoros | |
dc.date.accessioned | 2021-04-14T09:27:54Z | |
dc.date.available | 2021-04-14T09:27:54Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/11913 | |
dc.description.abstract | Τα τριάντα κείμενοί που ακολουθούν σε αυτόν το συλλογικό τόμο με τον τίτλο Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγ¬γελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο (school based) εντάσσονται σε τρία βασικά μέρη της επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών που βασίζεται στο σχολείο (school based): (Α) Μέθοδοι, (Β) Πρακτικές σχολείων, (Γ). Πολιτικές. Αν και έχουν εμφανιστεί εργασίες στις προαναφερθείσες κατευθύνσεις κατά καιρούς από τη δεκαετία του 1990 στη χώρα μας, είναι ενδεχομένως η πρώτη φορά, που το ζήτημα τίθεται συνολικά σε έντυπη μορφή. Αυτό βέβαια έγινε εφικτό μετά το μεγάλο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή, το οποίο πραγματοποιήθηκε 20-22 Φεβρουάριου 2015 στην Κόρινθο, από τη Μονάδα Μεθοδολογίας, Πολίτικων και Πρακτικών Επιμόρφωσης, η οποία ανήκει στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Κόρινθος) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Στο συνέδριο αυτό οι προαναφερθείσες κατευθύνσεις συζητήθηκαν εκτεταμένα. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Εκδόσεις Γρηγόρη | en_UK |
dc.relation.ispartofseries | Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο; | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.title | Η σχολική μονάδα ως κοινότητα μάθησης : απόψεις, αντιλήψεις, προσδοκίες, στερεότυπα και δυσλειτουργίες | en_UK |
dc.type | Book chapter | en_UK |