Show simple item record

Ο ρόλος των συνοδών παιδιών που χαρακτηρίζονται ως Άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη συμπερίληψη των Μαθητών των Ειδικών Μονάδων Μέσης Εκπαίδευσης

dc.contributor.authorPapademetriou, Christos
dc.contributor.authorCharalampous, Constantia
dc.date.accessioned2021-04-21T07:34:18Z
dc.date.available2021-04-21T07:34:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2241-4576
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11950
dc.descriptionΔιεθνές τετραμηνιαίο, επιστημονικό, εκπαιδευτικό περιοδικό ανοικτής πρόσβασηςen_UK
dc.description.abstractΠαρά την αλματώδη πρόοδο που έχει επιτύχει ο τομέας της εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, εντούτοις η περιθωριοποίηση των μαθητών που χαρακτηρίζονται ως άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΑμΕΕΑ) εξακολουθεί δυστυχώς να υφίσταται. Ανάμεσα στους παράγαοντες που μπορούν να συμβάλουν στην τροποποίηση της επικρατούσας κατάστασης και τη στροφή της προς τη συμπερίληψη των μαθητών που χαρακτηρίζονται ως ΑμΕΕΑ, ενδέχεται να συγκαταλέγονται και οι συνοδοί μαθητώνπου χαρακτηρίζονται ως ΑμΕΕΑ. Τη διερεύνηση του ενδεχομένου αυτού, πρόκειται να μελετήσουμε στην παρούσα έρευνα μέσω της επιστράτευσης της μικτής μεθοδολογίας. Η έρευνα διεξήχθηκε σε πέντε σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης της Κύπρου και έλαβαν μέρος συνολικά 153 άτομα. Με την ολοκλήρωση της ερευνητικής διαδικασίας καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι οι συνοδοί μαθητών που χαρακτηρίζονται ως ΑμΕΕΑ θα μπορούσαν κάλλιστα να ενισχύσουν την προσπάθεια της ευρύτερης σχολικής κοινότητας για δημιουργία συμπεριληπτικής κουλτούρας.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherSpiros Kioulanisen_UK
dc.relation.ispartofseriesΕπιστημονικό Εκπαιδευτικό Περιοδικό "eκπ@ιδευτικός κύκλος";τ. 8, τχ. 1, 2020
dc.rights© eκπ@ιδευτικός κύκλοςen_UK
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en_UK
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_UK
dc.subjectσυμπερίληψηen_UK
dc.subjectσυνοδοί παιδιών που χαρακτηρίζονται ΑμΕΕΑen_UK
dc.subjectμικτή μεθοδολογίαen_UK
dc.titleΟ ρόλος των συνοδών παιδιών που χαρακτηρίζονται ως Άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη συμπερίληψη των Μαθητών των Ειδικών Μονάδων Μέσης Εκπαίδευσηςen_UK
dc.title.alternativeThe Role of special education paraprofessionals in the Inclusion of Special Secondary Education Units students’en_UK
dc.typeArticleen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© eκπ@ιδευτικός κύκλος
Except where otherwise noted, this item's license is described as © eκπ@ιδευτικός κύκλος