Show simple item record

Αντιμετωπίζοντας παιδιά και εφήβους με σχολική αποκλίνουσα συμπεριφορά: Στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στην τάξη

dc.contributor.authorBonti, Eleni
dc.date.accessioned2022-03-11T07:52:01Z
dc.date.available2022-03-11T07:52:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn9789606123344
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12199
dc.description.abstractΟ παρών συλλογικός τόμος πραγματεύεται ένα μεγάλο εύρος θεμάτων που σχετίζονται με την Εκπαιδευτική Ψυχολογία και ειδικότερα εστιάζει σε Στρατηγικές Διαχείρισης Κρίσεων Παιδιών και Εφήβων στο Σχολικό Περιβάλλον. Ειδικότερα, περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες: -Νευροαναπτυξιακές διαταραχές και αποκλίνουσα συμπεριφορά: Παιδιά με ΔΕΠ-Υ και παραβατικότητα στην τάξη -Διαταραχές ανάπτυξης, μάθησης και συμπεριφοράς ως παράγοντες επικινδυνότητας για την εκδήλωση αποκλίνουσας, επιθετικής ή και παραβατικής συμπεριφοράς. -Παράγοντες κίνδυνου στην οικογένεια και εκδήλωση επιθετικής συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον, -Συμπεριφορές που απορρέουν από διαταραχές αισθητηρικής επεξεργασίας - Εκπαιδευτική εργοθεραπεία. -Η αυτορρύθμιση της μάθησης σε σχολικό πλαίσιο. -Συναισθηματική ρύθμιση και επιθετική συμπεριφορά παιδιών και εφήβων. -Η ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές: υποστηρικτικές στρατηγικές στην τάξη. Το ψυχόδραμα και ο κινηματογράφος ως στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στη σχολική τάξη. -Εκφάνσεις Θετικής Ψυχολογίας στην εκπαίδευση. -Συλλογικό πλαίσιο πρόληψης και διαχείρισης προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς: Το παράδειγμα του σχολικού συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (ΠροΘεΣυ) -Αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη. -Στρατηγικές διαχείρισης μαθητών υπό το πρίσμα της εθνοπολιτισμικής ετερότητας καιδιαπολιτισμικής εκπαίδευσης. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΓρηγόρηen_UK
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en_UK
dc.subjectΕκπαιδευτική Ψυχολογίαen_UK
dc.subjectΣτρατηγικές Διαχείρισης Κρίσεωνen_UK
dc.subjectέφηβοιen_UK
dc.subjectπαιδιάen_UK
dc.titleΑντιμετωπίζοντας παιδιά και εφήβους με σχολική αποκλίνουσα συμπεριφορά: Στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στην τάξηen_UK
dc.title.alternativeΔιαταραχές ανάπτυξης, μάθησης και συμπεριφοράς ως παράγοντες επικινδυνότητας για την εκδήλωση αποκλίνουσας, επιθετικής ή και παραβατικής συμπεριφοράςen_UK
dc.typeBook chapteren_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/