Πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την επιχείρηση, φέρνει αυτή πιο κοντά στους υπάρχοντες και στους υποψήφιους εργαζομένους της, μετατρέποντάς την ενδεχομένως σε πιο ανθρώπινη, διαφανή και φιλική
Thesis
Ο βασικός στόχος της παρούσης εργασίας, αναφέρεται στην συλλογή, επεξεργασία, ανάλυση και συζήτηση βιβλιογραφικών δεδομένων μέσα από επιστημονικά άρθρα αλλά και την χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για το πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την επιχείρηση, φέρνει αυτή πιο κοντά στους υπάρχοντες αλλά και στους υποψήφιους εργαζομένους της, μετατρέποντάς την ενδεχομένως σε πιο ανθρώπινη, διαφανή και φιλική. Οι έρευνες σχετικά με το γιατί οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουν δημιουργήσει δύο μεγάλες κατηγορίες σκέψεων για την χρήση αυτή, όπως η ανάπτυξη / διατήρηση σχέσεων και απόκτηση ή παρουσίαση πληροφοριών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να συνδέσουν τους ανθρώπους μεταξύ τους κρατώντας τους σε επαφή. Η συλλογή των δεδομένων έχει πραγματοποιηθεί με την χρήση ενός ερωτηματολογίου καταλλήλως διαμορφωμένου για την παρούσα έρευνα. Το δείγμα της έρευνας μας αποτελούν εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων, άντρες και γυναίκες, καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ηλικιών, αναφορικά με το πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) για να μετουσιώσουν την κάθε επιχείρηση και ως προς την λειτουργία της, σε πιο ανθρώπινη, διαφανή και φιλική προς τους ήδη υπάρχοντες και υποψήφιους εργαζομένους της. Κλείνοντας, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, σημειώνεται πως με την πλειονότητα των εργαζομένων να έχουν συνδέσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης με συναδέλφους, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις σχετικές με την εργασία αλληλεπιδράσεων τέτοιων συνδέσεων. Σύμφωνα με τα βιβλιογραφικά δεδομένα, σημειώνεται πως πραγματικά εξαιρετικοί ηγέτες προσφέρουν τη δυνατότητα στους υπαλλήλους της επιχείρησης, να γίνουν αντιπρόσωποι της κάθε εταιρείας στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, βοηθώντας τους πελάτες, χτίζοντας το εμπορικό σήμα, προσελκύοντας ταλέντα και δίνοντας ένα προσωπικό χαρακτήρα στην εταιρεία.