Η επίδραση του κινητού marketing και των εφαρμογών στην καταναλωτική συμπεριφορά
Thesis
Στόχος της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής είναι να γνωρίσει ο αναγνώστης τι είναι το κινητό μάρκετινγκ και ποια είναι η χρησιμότητα των κινητών εφαρμογών. Σχετικά με το κινητό μάρκετινγκ γίνεται αναφορά στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα καθώς και στα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο και ποια είναι η διαδικασία που ακολυθέι προκειμένου να φθάσει στο σημείο της αγοράς. Όσον αφορά τις κινητές εφαρμογές γίνεται αναφορά στον τρόπο λειτουργίας των κινητών εφαρμογών στους τομείς του τουρισμού, της παραγγελίας και διανομής φαγητού, της Μουσικής και των παιχνιδιών. Η μελέτη βασίστηκε σε βιβλιογραφική έρευνα. Τα συμπεράσματα τα οποία εξάγονται από την συγκεκριμένη μελέτη είναι ότι το κινητό έχει μετατραπεί σε ένα προσωπικό αντικείμενο και ένα εργαλείο μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να βρουν οποιαδήποτε πληροφορία επιθυμούν και να κάνουν αγορές οποιαδήποτε στιγμή. Από την άλλη πλευρά με την χρήση του κινητού μάρκετινγκ και των εφαρμογών δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να μπορέσουν να στοχευσουν καλύτερα το κοινό τους και να ικανοποιήσουν πιο άμεσα τις ανάγκες των πελατών τους. Οι καταναλωτές έχουν πλέον γίνει πιο απαιτητικοί από ποτέ και προσδοκούν οι επιχειρήσεις να φροντίζουν για την κάλυψη των αναγκών τους πριν ακόμα να εκδηλώσουν οποιαδήποτε επιθυμία.