Ο ρόλος της Παγκοσμιοποίησης και του Διεθνούς Περιβάλλοντος στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
English Abstract_:_ The Master’s Thesis includes the study of the role of globalization and international environment upon digital marketing. Firstly, the concepts of globalization, internal and external environment of companies, including international environment, and digital marketing, will be analyzed. The relations that exist between them will be presented and furthermore, concepts of internationalization and digitization will be studied, in which innovative technologies help to enhance digital strategy company’s procedures. Moreover, legal limitations which emit from external environment, include legal obligations and rights, will be checked in terms of digital marketing activities. The crisis of Covid-19 pandemic as a factor of surrounding environment will be examined in order to determine the effect on the digital companies’ s strategy. The second segment will present the research methodology with the results which have been occurred from questionnaire responses from Hellenic Businesses.
Το παρόν κείμενο Μεταπτυχιακής Διατριβής αφορά τη μελέτη του ρόλου της παγκοσμιοποίησης και του διεθνούς περιβάλλοντος στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Αρχικά, θα αναλυθούν οι έννοιες του φαινομένου της παγκοσμιοποίησης, του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος όπου δραστηριοποιούνται οι εταιρίες, συμπεριλαμβανομένου και του διεθνούς περιβάλλοντος και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Στην συνέχεια θα προβληθούν οι σχέσεις που ενυπάρχουν σε αυτές τις έννοιες και θα πραγματοποιηθεί μια ενδοσκόπηση στις έννοιες της διεθνοποίησης και της ψηφιοποίησης όπου οι νέες τεχνολογίες συνδράμουν στην ενίσχυση της ψηφιακής στρατηγικής των εταιριών. Στην συνέχεια, γίνεται αναφορά στους περιορισμούς που τίθενται από το εξωτερικό περιβάλλον από όπου προκύπτουν οι νομικές υποχρεώσεις και τα δικαιώματα ως προς τις δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ. Η κρίση της πανδημίας Covid – 19 ως συντελεστής του εξωτερικού περιβάλλοντος θα εξεταστεί προκειμένου να διαπιστωθεί η επίδραση στην ψηφιακή στρατηγική των εταιριών. Στο δεύτερο μέρος θα παρουσιαστεί η μεθοδολογία της έρευνας και τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τις απαντήσεις ερωτηματολογίου από στελέχη Ελληνικών Επιχειρήσεων.