Show simple item record

Ο ρόλος του Digital Marketing και των Social Media σε μεγάλες επιχειρήσεις- Περιπτωσιακή μελέτη της WIND

dc.contributor.advisorKomodromos, Markos
dc.contributor.authorΠουτογλίδου, Μαρία
dc.date.accessioned2023-04-05T11:06:27Z
dc.date.available2023-04-05T11:06:27Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12371
dc.descriptionEnglish Abstract_:_ The development of technology and the internet, especially in recent years, have given birth to many changes in various sectors of society. The development and evolution of social media and the increase in users worldwide play an important role in the global and especially in the Greek market. Product support is important these days and is achieved through social media, that's why most businesses have written about advertising their products and services through social networks and the internet. The aim of the products is to strengthen their image and their products and of course profit. This specific paper, using the literature review as well as the qualitative research, aims to present the importance of digital marketing nowadays, but also to capture the role of social media for telecommunications companies in Greece and specifically for the case of WIND, in order to promote their products and services. Finally, the conclusions of the research appropriately frame the work and emphasize the role of social media and marketing strategies, to create a dynamic image of telecommunications companies and specifically the company WIND.en_UK
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη της τεχνολογία και του διαδικτύου ειδικά τα τελευταία χρόνια γεννά πολλές αλλαγές σε διάφορους τομείς της κοινωνίας. Η ανάπτυξη και εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η αύξηση των χρηστών παγκοσμίως, παίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια αλλά και ειδικά, στην ελληνική αγορά. Η ενίσχυση των επιχειρήσεων είναι σημαντική στις μέρες μας και επιτυγχάνεται μέσω των social media, για αυτό και οι περισσότερες επιχειρήσεις, έχουν στραφεί προς τη διαφήμιση των προϊόντων τους και των υπηρεσιών τους, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και το διαδίκτυο. Στόχος των επιχειρήσεων είναι η ενίσχυση της εικόνας τους και των προϊόντων τους και φυσικά το κέρδος. Η συγκεκριμένη εργασία, με τη χρήση της βιβλιογραφικής ανασκόπησης αλλά και την ποιοτική έρευνα, έχει στόχο να παρουσιάσει τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ στις μέρες μας, αλλά και να αποτυπώσει το ρόλο των social media για τις επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα και συγκεκριμένα για την περίπτωση της WIND, με σκοπό την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Τέλος, τα συμπεράσματα της έρευνας πλαισιώνουν κατάλληλα την εργασία και τονίζουν τον ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τις στρατηγικές μέρκετινγκ, για τη δημιουργία μιας δυναμικής εικόνας των επιχειρήσεων τηλεπικοινωνιών και συγκεκριμένα της εταιρείας WIND.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΨηφιακό Μάρκετινγκen_UK
dc.subjectSocial Mediaen_UK
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήen_UK
dc.subjectΈρευναen_UK
dc.titleΟ ρόλος του Digital Marketing και των Social Media σε μεγάλες επιχειρήσεις- Περιπτωσιακή μελέτη της WINDen_UK
dc.title.alternativeΜεταπτυχιακή διατριβήen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record