Content marketing - Ως μέρος μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ και η απήχηση του στους καταναλωτές
Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με το Content Marketing ή μάρκετινγκ περιεχομένου και έχει ως στόχο να αναδείξει τους λόγους για τους οποίους έχει δημιουργηθεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τα τελευταία χρόνια κυρίως, γύρω από αυτό και τις στρατηγικές του. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ περιεχομένου. Δίνεται ο ορισμός και παρατίθενται οι στρατηγικές που χρησιμοποιούνται, η διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου, οι δείκτες μέτρησης της αποτελεσματικότητας όπως επίσης τα βήματα και οι στόχοι των εταιρειών από την υλοποίηση του μάρκετινγκ περιεχομένου. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος για τις στρατηγικές του μάρκετινγκ περιεχομένου στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, αναφέρεται η σημαντικότητα του video και της εικόνας στα κοινωνικά διαδικτυακά κανάλια και πως αυτά επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια. Επίσης αναφέρονται τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία του μάρκετινγκ περιεχομένου, όπου για κάθε εργαλείο παρατίθεται μία σύντομη περιγραφή. Στο κεφάλαιο 3 παρουσιάζονται κάποιες μελέτες περίπτωσης του μάρκετινγκ περιεχομένου σε τρις κατηγορίες. Στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και οι επιδράσεις του μάρκετινγκ περιεχομένου στις αγοραστικές αποφάσεις του καταναλωτή. Τέλος, στο κεφάλαιο 4 παρουσιάζονται επιτυχημένες καμπάνιες μάρκετινγκ περιεχομένου και γίνεται μια διερεύνηση των χαρακτηριστικών επιτυχίας και της επίδρασης στις αγοραστικές αποφάσεις του καταναλωτή