Τα social meddia και το ψηφιακό μάρκετινγκ στην σημερινή εποχή

Κύρου, Δήμητρα (2023-01)

Η τρέχουσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στο ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά την χρήση τους από τις επιχειρήσεις και στην σημαντικότητα τους ως προς την προβολή και λειτουργία της κάθε επιχείρησης. Η συγκεκριμένη αναφορά προέκυψε καθώς στην σημερινή εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται διαρκώς και με πολύ γρήγορο ρυθμό, να έχει ως επακόλουθο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι στην καθημερινότητα του κάθε ανθρώπου και γενικότερα στην κοινωνία. Το μάρκετινγκ είναι σημαντικό εργαλείο για την σωστή λειτουργία μιας επιχείρησης. Καθώς όμως εξελίσσεται η τεχνολογία, εξελίσσεται και το ίδιο το μάρκετινγκ σε μια πιο σύγχρονη μορφή το λεγόμενο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η συγκεκριμένη μορφή μπορεί να γίνει πολύ πολύτιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, έχοντας εφόδια του τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(Social Media) με δημοφιλέστερα το Facebook, το YouTube, το Whats App, το Instagram, το TikTok, το Snapchat, το Pinterest,το Linkedin και το Twitter. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στον κάθε χρήστη που τα χρησιμοποιεί να επικοινωνήσει με άλλους χρήστες και με τις επιχειρήσεις με πολύ εύκολο τρόπο και άμεσο έτσι ώστε να υπάρξει αλληλεπίδραση. Αυτό το στοιχείο σε συνδυασμό με το πολύ χαμηλό κόστος κατά την χρήση τους ,έχει καταφέρει να οδηγήσει πολλές επιχειρήσεις στο να πάρουν την απόφαση να τα εντάξουν στο social media marketing τους με σκοπό την προβολή των προιόντων τους και την απόκτηση ακόμα μεγαλύτερου πελατολογίου, ωστόσο αυτό θα πραγματοποιηθεί και με την εφαρμογή σωστής στρατηγικής από τις επιχειρήσεις.