Show simple item record

B2B Σχέσεις με την χρήση ψηφιακής Τεχνολογίας

dc.contributor.advisorRigopoulos, Konstantinos
dc.contributor.authorΔασκαλόπουλος, Ιωσήφ
dc.date.accessioned2023-04-06T11:05:08Z
dc.date.available2023-04-06T11:05:08Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12387
dc.descriptionEnglish abstract_:_ Greece has managed to improve its position in the use of digital technology in recent years through the digital maturity of public services, but it still has significant ground to cover to be able to reach the European average. With this development, in all sectors but especially in the workplace, a new era is now beginning, where the grounded-realities are now changing. The interaction through the internet now empowers the traditional B2B commerce e.g., empowerment of trading habits, based on the interaction between customer and seller. Personal relationships are still very important in B2B marketing but the difference now is the way such relationships and collaborations can produce mutually beneficial transactions between buyers and sellers. The purpose of the thesis at hand is to research and analyze the evolution of digital technology provides to companies' B2B relationships. There are numerous aspects and challenges worth studying, as the full impact of this digital transition for Marketing has not been fully completed or even understood in some cases. The continuous development of technology forces its use in our everyday life and even more so in the professional relationships. The goal is to explore various ways of applying technology for the proper development of B2B relationships but also to propose ways and ideas for their full use. At the same time, a comparison should be made as to whether in Greece and specifically in the Region of Eastern Macedonia and Thrace, such technology is used and properly exploited in the development of relationships in local companies. It is important to analyze the effects that changing demographics can have on technology, as well as changes in habits and the way customers procure and search for businesses. Turning to external suppliers. The market for products from international suppliers is much larger than ever and the markets presented to local companies that could potentially expand globally are untapped. So, the benefits and comparative advantages should be highlighted in order companies to become aware of how information is shifting towards the use and exploitation of digital technologies.en_UK
dc.description.abstractΗ Ελλάδα κατάφερε να βελτιώσει την θέση της στην χρήση ψηφιακής τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια μέσα από την ψηφιακή ωριμότητα των δημοσίων υπηρεσιών αλλά ακόμα έχει σημαντικό έδαφος να καλύψει για να μπορέσει να πλησιάσει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Με την εξέλιξη αυτή τόσο σε όλους τους τομείς αλλά κυρίως στον χώρο εργασίας καθιερώνει πλέον μια νέα εποχή, όπου οι έως τώρα ισχύουσες συνήθειες αλλάζουν. Η αλληλεπίδραση μέσω διαδικτύου διαδέχεται, πλέον, τις παραδοσιακές Β2Β π.χ. εμπορικές συνήθειες, που βασίζονται στη αλληλεπίδραση μεταξύ πελάτη και πωλητή. Οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι ακόμα πολύ σημαντικές σε μία συνεργασία αλλά η διαφορά με την αύξηση της τεχνολογίας είναι ο τρόπος και η μεγάλη διευκόλυνση που μας παρέχουν σε πιθανές συνεργασίες. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να ερευνηθούν και να αναλυθούν επιπτώσεις που παρέχει η εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας στις B2B σχέσεις των εταιρειών. Υφίστανται πολυάριθμες δυνατότητες και προκλήσεις που αξίζει να μελετηθούν, καθώς ο πλήρης αντίκτυπος της ψηφιακής αυτής μετάβασης για το χώρο του Μάρκετινγκ δεν έχει γίνει απόλυτα αισθητός ή και κατανοητός σε αρκετές περιπτώσεις. Η συνεχής ανάπτυξη της τεχνολογίας επιβάλλει την χρήση της στην καθημερινότητα μας και πόσο μάλλον στις επαγγελματικές σχέσεις. Ο στόχος είναι να εξερευνηθούν ποικίλοι τρόποι εφαρμογής της τεχνολογίας για την σωστή ανάπτυξη των B2B σχέσεων αλλά και να προταθούν τρόποι και ιδέες για την πλήρη αξιοποίηση τους. Παράλληλα να πραγματοποιηθεί σύγκριση κατά πόσο στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης χρησιμοποιείται αλλά και αξιοποιείται σωστά η τεχνολογία στην ανάπτυξη σχέσεων ανάμεσα στις εταιρείες του τόπου. Σημαντικό είναι να αναλυθούν τα αποτελέσματα που μπορεί να επιφέρει η αλλαγή της δημογραφικής σύνθεσης στην τεχνολογία καθώς και αλλαγές στις συνήθειες και στον τρόπο προμηθειών και αναζήτηση πελατών για τις επιχειρήσεις. Η αγορά προϊόντων από διεθνείς προμηθευτές αυξάνεται σε πολύ μεγαλύτερα επίπεδα από ποτέ και οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται σε τοπικές εταιρίες που ενδεχομένως θα μπορούσαν να επεκταθούν σε παγκόσμιο επίπεδο μένουν ανεκμετάλλευτες Άρα θα πρέπει είναι να αναδειχθούν τα οφέλη και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ώστε να καταφέρουν οι επιχειρήσεις να γνωρίσουν το πώς οι πληροφορίες στρέφονται προς την χρήση και αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιώνen_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΜάρκετινγκen_UK
dc.subjectΜικρομεσαίες Επιχειρήσειςen_UK
dc.subjectΨηφιακός Μετασχηματισμόςen_UK
dc.subjectΚαινοτομία Επιχειρηματικού Μοντέλουen_UK
dc.subjectΔυναμική Ικανότηταen_UK
dc.subjectΟργανωτική Ευελιξίαen_UK
dc.subjectMarketingen_UK
dc.subjectSmall and Medium-Sized Enterprisesen_UK
dc.subjectDigital Transformationen_UK
dc.subjectBusiness Model Innovationen_UK
dc.subjectDynamic Capabilityen_UK
dc.subjectOrganizational Agilityen_UK
dc.titleB2B Σχέσεις με την χρήση ψηφιακής Τεχνολογίαςen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Ψηφιακό Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record