Show simple item record

Η επικοινωνιακή διαχείριση της κρίσης του Covid-19 από τους Δημόσιους Φορείς Υγείας στο διαδίκτυο

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorSchiniotakis, Nikolaos
dc.contributor.authorΓιαννακίδης, Μιχαήλ
dc.date.accessioned2023-04-06T11:34:51Z
dc.date.available2023-04-06T11:34:51Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12389
dc.descriptionEnglish Abstract_:_ During COVID-19, social media has played an important role for public health agencies and government agencies in disseminating information about situations, risks, and personal protection measures that inhibit the spread of the disease. Despite the ability of public health to detect and respond quickly to emergencies, communication about these crises and their proposed measures remains a particularly important challenge. The main purpose of this thesis is to guide the way of managing the coronavirus crisis in the communication policy of public health agencies, both in social-media and in general on the internet, through the search and analysis of the communication policy and management of the coronavirus crisis by the public institutions of Greece, mainly health agencies, using the software of Similar Web. A case study was conducted as well as the method of benchmarking among EODY, Ministry of Health and government coronavirus website. The study presents a new, comprehensive framework of the factors that engage the public in government and public agency coronavirus communication, through empirical testing of measures of health content websites and contexts, social media, messaging style and interactive features. Utilizing this knowledge and harnessing the power of today's internet era but especially social media, governments, public bodies and health organizations can determine their audience and universality, how to attract them, and more importantly, which aspects they will focus on in an effort to reduce the spread of the new disease. This thesis study demonstrated the need to assess the quality and content of crisis communication, especially the coronavirus crisis, by public health agencies, but also the need to develop a concise list of guidelines for crisis communication on social media.en_UK
dc.description.abstractΣτην εποχή του κορονοϊού, τα social media διαδραμάτισαν σπουδαίο ρόλο τόσο ως προς τις υγειονομικές όσο και τις κυβερνητικές υπηρεσίες του δημοσίου στη διάδοση πληροφοριών σχετικά με τις συνθήκες, τους κινδύνους και τα μέτρα ατομικής προστασίας για τον περιορισμό της εξάπλωσης της νόσου. Παρά το γεγονός ότι η δημόσια υγεία ήταν ικανή να εντοπίζει καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και να ανταποκρίνεται γρήγορα, η επικοινωνία σχετικά με αυτές τις κρίσεις και τα μέτρα που προτείνονται για την αντιμετώπισή τους αποτελεί ακόμα σπουδαία πρόκληση. Ο βασικός σκοπός της διπλωματικής αυτής μελέτης είναι ο προσανατολισμός στον τρόπο διαχείρισης της κρίσης του κορονοϊού στην επικοινωνιακή πολιτική των δημόσιων φορέων υγείας, τόσο στα κοινωνικά δίκτυα όσο και γενικότερα στο διαδίκτυο, μέσω της αναζήτησης και ανάλυσης της επικοινωνιακής πολιτικής και διαχείρισης της κρίσης του κορονοϊού από τους υγειονομικούς δημόσιους φορείς της Ελλάδας, χρησιμοποιώντας το λογισμικό του Similar Web. Πραγματοποιήθηκε μια μελέτη περίπτωσης αλλά και η μέθοδος της συγκριτικής προτυποποίησης (benchmarking) βέλτιστων πρακτικών μεταξύ του ΕΟΔΥ, του Υπουργείο Υγείας, και της ιστοσελίδας της κυβέρνησης για τον κορονοϊό. Η μελέτη παρουσιάζει ένα νέο, ολοκληρωμένο πλαίσιο των παραγόντων που εμπλέκουν το κοινό στην επικοινωνία του κορονοϊού από την κυβέρνηση και τους δημόσιους φορείς, μέσω εμπειρικών δοκιμών των μετρήσεων των ιστοσελίδων και πλαισίων περιεχομένου υγείας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του στυλ των μηνυμάτων και των διαδραστικών χαρακτηριστικών που διαθέτουν. Αξιοποιώντας αυτή τη γνώση και αξιοποιώντας τη δύναμη που έχει την σημερινή εποχή το διαδίκτυο αλλά κυρίως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι κυβερνήσεις, οι δημόσιοι φορείς και οι οργανισμοί υγείας μπορούν να καθορίσουν το κοινό και την καθολικότητά τους, πως θα το προσελκύσουν, και σπουδαιότερα, σε ποιες πτυχές θα δώσουν έμφαση σε μια προσπάθεια να μειώσουν την εξάπλωση της νέας ασθένειας. Η έρευνα υποδηλώνει ότι οι υπηρεσίες δημόσιας υγείας πρέπει να αξιολογήσουν την ποιότητα και το περιεχόμενο των επικοινωνιών κρίσεων, ειδικά για την κρίση του κορωνοϊού, και να αναπτύξουν μια συνοπτική λίστα ελέγχου των κατευθυντήριων γραμμών επικοινωνίας κρίσεων στα social media.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΕπικοινωνιακή Διαχείρισηen_UK
dc.subjectΚορονοϊόςen_UK
dc.subjectCovid-19en_UK
dc.subjectΚρίση Υγείαςen_UK
dc.subjectΚρίσειςen_UK
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_UK
dc.subjectΔιαδικτυακό Περιβάλλονen_UK
dc.subjectΦορείς Υγείαςen_UK
dc.subjectCommunication Managementen_UK
dc.subjectCoronavirusen_UK
dc.subjectHealth Crisisen_UK
dc.subjectCrisesen_UK
dc.subjectSocial-Mediaen_UK
dc.subjectOnline Environmenten_UK
dc.subjectInterneten_UK
dc.subjectHealth Agenciesen_UK
dc.titleΗ επικοινωνιακή διαχείριση της κρίσης του Covid-19 από τους Δημόσιους Φορείς Υγείας στο διαδίκτυοen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση – Γενική Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record