Show simple item record

Δημόσια Διοίκηση πριν και μετά το Κορονοϊο: Διαφοροποιήσεις στη Διοικητική Λειτουργία, Νέα δεδομένα και Προβλήματα

dc.contributor.advisorPsychalis, Marios
dc.contributor.authorΚολιοδέδε, Ζωή
dc.date.accessioned2023-07-11T06:44:29Z
dc.date.available2023-07-11T06:44:29Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12451
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT: The Covid-19 pandemic has created a new environment around the world. This paper has outlined the impact of the pandemic on public administration and its integrity. Being an unprecedented situation, governments and institutions did not have the so-called life jacket and a timely and rapid response to the pandemic was required despite the lack of experience. The most important thing is to stop the spread of the virus and the effects it left on every sector and this is only possible by taking drastic measures on citizens. These measures that were taken were very important for the health system, which was no longer able to cope with the large influx of patients. On the other hand, the measures that were imposed affected the economy, with important effects that can still be seen today. Important civil society structures may be seriously affected. Of particular importance are health, security and financial services, which include the public administration. In this study, the main objective was to document the impact of the pandemic on the public administration, how the situation was dealt with, what were the main challenges for human resources and, finally, to propose solutions that contribute to better functioning. In order to achieve this objective, a survey was carried out which revealed that the majority of the participants consider that the public organisations they work for do not provide any new possibilities for electronic realisations, and do not base their potential new communication services on digital technologies. The majority of respondents also disagreed that the public organisations in which they work provided remote access to the internal information systems of the organisation to employees from home. Still most respondents disagree that the organisations they work for maintained the existing ICT Plan but with a time extension, and that non-urgent ICT Plan projects were discontinued due to the pandemic, with a focus on supporting existing systems. Finally, employees stated that their organization did not strengthen and improve ICT Plan processes and training practices.en_UK
dc.description.abstractΗ πανδημία του Covid-19 έχει δημιουργήσει ένα νέο περιβάλλον σε όλο τον κόσμο. Η παρούσα εργασία σκιαγράφησε τον αντίκτυπο της πανδημίας στη δημόσια διοίκηση και την ακεραιότητά της. Όντας μια πρωτόγνωρη κατάσταση, οι κυβερνήσεις και οι θεσμοί δεν είχαν το λεγόμενο σωσίβιο και απαιτήθηκε έγκαιρη και ταχεία απάντηση στην πανδημία παρά την έλλειψη εμπειρίας. Το πιο σημαντικό είναι να σταματήσει η εξάπλωση του ιού και οι επιδράσεις που άφησε σε κάθε κλάδο και αυτό είναι δυνατό μόνο με τη λήψη δραστικών μέτρων στους πολίτες. Τα μέτρα αυτά τα οποία ελήφθησαν ήταν πολύ σημαντικά για το σύστημα υγείας, το οποίο δεν ήταν πλέον σε θέση να ανταπεξέλθει στη μεγάλη εισροή ασθενών. Από την άλλη, τα μέτρα που επιβλήθηκαν επηρέασαν την οικονομία, με σημαντικές επιπτώσεις που φαίνονται ακόμη και σήμερα. Σημαντικές δομές της κοινωνίας των πολιτών μπορεί να επηρεαστούν σοβαρά. Ιδιαίτερη σημασία έχουν οι υπηρεσίες υγείας, ασφάλειας και οικονομικών υπηρεσιών, στις οποίες εντάσσεται και η δημόσια διοίκηση. Σε αυτή τη μελέτη, κύριος στόχος ήταν να καταγραφεί ποιες είναι οι επιπτώσεις της πανδημίας στη δημόσια διοίκηση, πώς αντιμετωπίστηκε η κατάσταση, ποιες ήταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις για το ανθρώπινο δυναμικό και τέλος, να προταθούν λύσεις που συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία. Για την επίτευξη αυτού του στόχου πραγματοποιήθηκε έρευνα σύμφωνα με την οποία αναδείχθηκε πως η πλειοψηφία των συμμετεχόντων θεωρούν πως οι δημόσιοι οργανισμοί στους οποίους εργάζονται δεν παρέχουν καθόλου νέες δυνατότητες ηλεκτρονικών πραγματοποιήσεων, και δεν βασίζουν τις πιθανές νέες υπηρεσίες επικοινωνίας τους σε ψηφιακές τεχνολογίες. Επίσης η πλειοψηφία των ερωτώμενων διαφωνούν πως οι δημόσιοι οργανισμοί στους οποίους απασχολούνται παρείχαν εξ αποστάσεως πρόσβαση στα εσωτερικά πληροφοριακά συστήματα του φορέα σε εργαζομένους από το σπίτι. Ακόμα οι περισσότεροι ερωτώμενοι διαφωνούν πως οι οργανισμοί στους οποίους εργάζονται διατήρησαν το υπάρχον ICT Plan όμως με χρονική επιμήκυνση του, αλλά και πως διακόπηκαν μη επείγοντα έργα του ICT Plan λόγω πανδημίας, με εστίαση στην υποστήριξη των υπαρχόντων συστημάτων. Τέλος οι εργαζόμενοι δήλωσαν πως ο οργανισμός τους δεν ενίσχυσε και βελτίωσε τις διαδικασίες και τις πρακτικές κατάρτισης του ICT Plan.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectcovid-19en_UK
dc.subjectδημόσια διοίκησηen_UK
dc.subjectηλεκτρονική διακυβέρνησηen_UK
dc.subjectψηφιακός μετασχηματισμόςen_UK
dc.subjectτεχνητή νοημοσύνηen_UK
dc.subjectpublic administrationen_UK
dc.subjecte-governmenten_UK
dc.subjectdigital transformationen_UK
dc.subjectartificial intelligenceen_UK
dc.titleΔημόσια Διοίκηση πριν και μετά το Κορονοϊο: Διαφοροποιήσεις στη Διοικητική Λειτουργία, Νέα δεδομένα και Προβλήματαen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record