Show simple item record

Η ικανοποίηση του πελάτη και η επιρροή που ασκεί στην τελική λήψη απόφασης των ταξιδιωτικών προορισμών, της σίτισης και των ξενοδοχειακών μονάδων λόγω της αξιολόγησης στο διαδίκτυο

dc.contributor.advisorSkoultsos, Sofoklis
dc.contributor.authorΚωνσταντούλα, Δήμητρα
dc.date.accessioned2024-05-27T11:47:47Z
dc.date.available2024-05-27T11:47:47Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12528
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT: The purpose of this research is to find out the influence of customer and tourist ratings on the decision making process of destinations and accommodation on the internet and accommodation service websites and how this affects their reputation. To determine through the survey the extent to which consumers are affected by negative comments about food, destination attractions and hotel services and their contribution to the final decision. The individual purposes covered within the scope of the research are the concept and definition of customer satisfaction in relation to the choice of a travel destination, the evaluation through the internet of hotels, restaurants and destinations chosen by consumers in a trip. Furthermore, the platforms and websites related to hotels in Greece and the importance given by the public to the reviews compared to travel destination in Greece and international destinations are studied. The impact of reviews and comments on the decision to choose a destination, restaurant and accommodation as well as the formation of reputation through online reviews are some more topics. The central role of managing reviews and negative comments on travel destination, hotel and attraction review sites and ways to improve the travel experience and protect the reputation of businesses are two important factors that influence consumer behavior. The purpose of the research being carried out is to establish the extent of the influence of all the factors mentioned above. The research was based on questionnaires in order to be able to identify the parameters taken into account by consumers and influence the final decision. The conclusions are provided on the choice of destinations, restaurants and accommodation due to high ratings on online websites and on consumer decision making based on ratings and how to manage negative comments. Finally, based on the results, we recommend ways to improve the travel experience and protect the reputation of businesses.en_UK
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας είναι να βρεθεί η επιρροή που ασκείται από την διαδικτυακή αξιολόγηση στην λήψη απόφασης σχετικά με τους προορισμούς και τα καταλύματα και τις ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών διαμονής και πως αυτό επηρεάζει την φήμη τους. Να αποτυπωθεί μέσα από την έρευνα το μέγεθος των καταναλωτών που επηρεάζονται από τα αρνητικά σχόλια για την σίτιση, τα αξιοθέατα των προορισμών και τις υπηρεσίες των ξενοδοχειακών μονάδων καθώς και η συμβολή τους στην λήψη της τελικής απόφασης και διαμόρφωση της φήμης των επιχειρήσεων. Οι επιμέρους στόχοι που καλύπτονται μέσα από το εύρος της εργασία είναι η έννοια της ικανοποίησης του πελάτη σε συσχέτιση με την επιλογή ενός ταξιδιωτικού προορισμού και η αξιολόγηση μέσω του διαδικτύου σε ξενοδοχειακές μονάδες, εστιατόρια και προορισμούς που επιλέγουν οι καταναλωτές σε μια απόδραση. Ακόμη μελετούνται οι πλατφόρμες και οι ιστοσελίδες που σχετίζονται με τα ξενοδοχεία της Ελλάδας και η βαρύτητα που δίνεται από το κοινό στις αξιολογήσεις συγκριτικά με τους ταξιδιωτικούς προορισμούς εντός της χώρας και του εξωτερικού. Η συμβολή της αξιολόγησης και των σχολίων στην επιλογή ενός προορισμού, εστιατορίου και καταλύματος καθώς και η διαμόρφωση της φήμης μέσα από της κριτικές στο διαδίκτυο είναι ακόμη κάποια θέματα μελέτης. Ο καθοριστικός ρόλος της διαχείρισης κρίσεων και αρνητικών σχολίων σε ιστότοπους αξιολόγησης ταξιδιωτικών προορισμών, ξενοδοχείων και αξιοθέατων και οι τρόποι βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας και προστασίας της φήμης των επιχειρήσεων είναι δύο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή. Στόχος της έρευνας που διενεργείται είναι η αποτύπωση του μεγέθους της επιρροής που έχουν όλοι οι παράγοντες που αναφέρονται παραπάνω. Για την πραγματοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια ώστε να είναι εφικτή η αποτύπωση των παραμέτρων που λαμβάνονται υπόψη από τους καταναλωτές και επηρεάζουν την τελική απόφαση. Παρουσιάζονται συμπεράσματα σχετικά με την επιλογή προορισμών, εστιατορίων και καταλυμάτων λόγω υψηλής αξιολόγησης σε διαδικτυακές ιστοσελίδες και με την λήψη απόφασης του καταναλωτή που βασίζεται στην αξιολόγηση και τον τρόπο διαχείρισης αρνητικών σχολίων. Τέλος με βάση τα αποτελέσματα προτείνονται τρόποι βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας και προστασίας της φήμης των επιχειρήσεων.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνen_UK
dc.subjectΤουρισμόςen_UK
dc.subjectΔιαδικτυακές αξιολογήσειςen_UK
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκen_UK
dc.subjectΔιαχείριση αρνητικών σχολίωνen_UK
dc.subjectcustomer satisfactionen_UK
dc.subjecttourismen_UK
dc.subjectonline reviewsen_UK
dc.subjectdigital marketingen_UK
dc.subjectdigital marketingen_UK
dc.subjectmanagement of negative reviewsen_UK
dc.titleΗ ικανοποίηση του πελάτη και η επιρροή που ασκεί στην τελική λήψη απόφασης των ταξιδιωτικών προορισμών, της σίτισης και των ξενοδοχειακών μονάδων λόγω της αξιολόγησης στο διαδίκτυοen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση του εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record