dc.contributor.advisor | Persefoni Fokiali | |
dc.contributor.advisor | Kourballi, Ioanna | |
dc.contributor.author | Ευσταθίου, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2024-10-08T08:58:25Z | |
dc.date.available | 2024-10-08T08:58:25Z | |
dc.date.issued | 2024-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12627 | |
dc.description | This paper wich takes place of the master’s program in Public Administration with a focus on Education Administration will delve into the landscape of inclusive education in Greece and Spain, me- thodically examining the laws, the initiatives and challenges. Through a comprehensive review of literature, official documents and educational policies, the study examines critical research questions, aiming to provide important informations about the effectiveness of inclusive education strategies in these European countries. The aim of the project is to inform the politicians, the educators and the stakeholders by offering valuable perspectives on the current state of the inclusive education and suggesting possible avenues for improvement. | en_UK |
dc.description.abstract | Η εργασία η οποία γίνεται στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος «Δημόσια Διοίκηση» με κατεύθυνση την «Εκπαιδευτική Διοίκηση » θα εμβαθύνει στο τοπίο της ενταξιακής εκπαίδευσης και της συμπερίληψης στην Ελλάδα και στην Ισπανία, εξετάζοντας μεθοδικά τα νομοθετικά πλαίσια, τις πρωτοβουλίες και τις προκλήσεις. Μέσω μιας ολοκληρωμένης ανασκόπησης της βιβλιογραφίας, των επίσημων εγγράφων και των εκπαιδευτικών πολιτικών, η βιβλιογραφική αυτή μελέτη εξετάζει κρίσιμα ερευνητικά ερωτήματα, με στόχο να παρέχει λεπτές εκφάνσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς σε αυτές τις ευρωπαϊκές χώρες. Στόχος του έργου είναι να ενημερώσει τους υπεύθυνους χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής, τους εκπαιδευτικούς και τα ενδιαφερόμενα μέρη, προσφέροντας πολύτιμες προοπτικές για την τρέχουσα κατάσταση της εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς και προτείνοντας σε μελλοντικούς ερευνητές πιθανές οδούς βελτίωσης. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς | en_UK |
dc.subject | Συμπερίληψη | en_UK |
dc.subject | Συγκριτική ανάλυση | en_UK |
dc.subject | Εκπαιδευτικές Πολιτικές | en_UK |
dc.subject | Ένταξη | en_UK |
dc.title | Η συμπεριληπτική εκπαίδευση για παιδιά με ειδικές ανάγκες στην Ελλάδα και την Ισπανία | en_UK |
dc.title.alternative | Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών για την απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |