dc.contributor.advisor | Persefoni Fokiali | |
dc.contributor.advisor | Kambourmali, Ioanna | |
dc.contributor.author | Λουκά, Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2024-10-08T09:43:09Z | |
dc.date.available | 2024-10-08T09:43:09Z | |
dc.date.issued | 2024-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12628 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
The purpose of this research is to examine how the inclusive education of people with
immigrant background in primary education is influenced by the democratic leadership. To
better achieve the purpose of the research as well as the research questions posed, for this
study we used the literature review method. The main questions of the study were related
to the influence of intercultural education in Greece and Cyprus and on the integration of
children with an immigrant background in education and the factors that influence the
success of inclusive education such as teachers, family, school leader and the practices of
inclusive education. Furthermore, we discussed the relationship that has developed between
the democratic leadership and inclusive education and how effective inclusive education will
be based on this form of leadership. In conclusion, the study has highlighted the factors that
influence inclusive education in both countries and how democratic leadership can help its
success. The differences and similarities of inclusive education in both countries, Greece
and Cyprus on students with immigrant biographies were also discussed | en_UK |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει το πως η συμπεριληπτική εκπαίδευση
ατόμων με μεταναστευτική βιογραφία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, επηρεάζεται από τη
δημοκρατική ηγεσία. Στην εργασία αυτή χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής
ανασκόπησης για την καλύτερη επίτευξη του σκοπού της και για την καλύτερη επίλυση
των ερευνητικών ερωτημάτων που τέθηκαν. Τα βασικά ερωτήματα της εργασίας
αφορούσαν την επιρροή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα και στην Κύπρο,
την ενσωμάτωση των παιδιών με μεταναστευτικό βιογραφικό στην εκπαίδευση και τους
παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, όπως οι
εκπαιδευτικοί, οι εκπαιδευτικές πρακτικές, ο ηγέτης και η οικογένεια. Άλλο βασικό
ερώτημα ήταν η διερεύνηση της σχέσης που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στην δημοκρατική
ηγεσία και την συμπεριληπτική εκπαίδευση και στο πόσο αποτελεσματική θα είναι η
συμπεριληπτική εκπαίδευση με βάση αυτή την μορφή ηγεσίας. Εν κατακλείδι, η εργασία
ανέδειξε τους παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριληπτική εκπαίδευση και στις δύο
χώρες και το πως η δημοκρατική ηγεσία μπορεί να βοηθήσει στην επιτυχία της.
Συζητήθηκαν επίσης, οι διαφορές και ομοιότητες της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στους
μαθητές με μεταναστευτική βιογραφία στην Κύπρο και στην Ελλάδα . | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Συμπεριληπτική εκπαίδευση | en_UK |
dc.subject | Δημοκρατική ηγεσία | en_UK |
dc.subject | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | en_UK |
dc.subject | Κουλτούρα | en_UK |
dc.subject | Μεταναστευτική βιογραφία | en_UK |
dc.subject | Πρόσφυγες | en_UK |
dc.subject | Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | en_UK |
dc.title | Ο ρόλος της Δημοκρατικής Ηγεσίας στην συμπεριληπτική εκπαίδευση των ατόμων με μεταναστευτική βιογραφία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Κύπρο και στην Ελλάδα | en_UK |
dc.title.alternative | Διατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Εκπαιδευτική Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |