Show simple item record

Ο ρόλος της Δημοκρατικής Ηγεσίας στην συμπεριληπτική εκπαίδευση των ατόμων με μεταναστευτική βιογραφία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Κύπρο και στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorKambourmali, Ioanna
dc.contributor.authorΛουκά, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2024-10-08T09:43:09Z
dc.date.available2024-10-08T09:43:09Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12628
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT The purpose of this research is to examine how the inclusive education of people with immigrant background in primary education is influenced by the democratic leadership. To better achieve the purpose of the research as well as the research questions posed, for this study we used the literature review method. The main questions of the study were related to the influence of intercultural education in Greece and Cyprus and on the integration of children with an immigrant background in education and the factors that influence the success of inclusive education such as teachers, family, school leader and the practices of inclusive education. Furthermore, we discussed the relationship that has developed between the democratic leadership and inclusive education and how effective inclusive education will be based on this form of leadership. In conclusion, the study has highlighted the factors that influence inclusive education in both countries and how democratic leadership can help its success. The differences and similarities of inclusive education in both countries, Greece and Cyprus on students with immigrant biographies were also discusseden_UK
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει το πως η συμπεριληπτική εκπαίδευση ατόμων με μεταναστευτική βιογραφία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, επηρεάζεται από τη δημοκρατική ηγεσία. Στην εργασία αυτή χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης για την καλύτερη επίτευξη του σκοπού της και για την καλύτερη επίλυση των ερευνητικών ερωτημάτων που τέθηκαν. Τα βασικά ερωτήματα της εργασίας αφορούσαν την επιρροή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα και στην Κύπρο, την ενσωμάτωση των παιδιών με μεταναστευτικό βιογραφικό στην εκπαίδευση και τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, όπως οι εκπαιδευτικοί, οι εκπαιδευτικές πρακτικές, ο ηγέτης και η οικογένεια. Άλλο βασικό ερώτημα ήταν η διερεύνηση της σχέσης που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στην δημοκρατική ηγεσία και την συμπεριληπτική εκπαίδευση και στο πόσο αποτελεσματική θα είναι η συμπεριληπτική εκπαίδευση με βάση αυτή την μορφή ηγεσίας. Εν κατακλείδι, η εργασία ανέδειξε τους παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριληπτική εκπαίδευση και στις δύο χώρες και το πως η δημοκρατική ηγεσία μπορεί να βοηθήσει στην επιτυχία της. Συζητήθηκαν επίσης, οι διαφορές και ομοιότητες της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στους μαθητές με μεταναστευτική βιογραφία στην Κύπρο και στην Ελλάδα .en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΣυμπεριληπτική εκπαίδευσηen_UK
dc.subjectΔημοκρατική ηγεσίαen_UK
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηen_UK
dc.subjectΚουλτούραen_UK
dc.subjectΜεταναστευτική βιογραφίαen_UK
dc.subjectΠρόσφυγεςen_UK
dc.subjectΠρωτοβάθμια Εκπαίδευσηen_UK
dc.titleΟ ρόλος της Δημοκρατικής Ηγεσίας στην συμπεριληπτική εκπαίδευση των ατόμων με μεταναστευτική βιογραφία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Κύπρο και στην Ελλάδαen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Εκπαιδευτική Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record