Show simple item record

Η συμβολή της τεχνολογίας στην ανάπτυξη καινοτόμων μοντέλων διδασκαλίας και διαθεματικότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorMousena, Eleni
dc.contributor.authorΦουντά, Μαρία
dc.date.accessioned2024-11-05T09:29:31Z
dc.date.available2024-11-05T09:29:31Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12633
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT In recent years there has been talk about the utilization of new technologies in primary education. It is a fact that the new media offer many benefits to the students, the most basic of which is the cultivation of the perception of a holistic approach to knowledge. The correct use of technological tools and applications allows the interdisciplinary approach to learning, according to which the taught subject is examined from different scientific aspects, connecting the scientific fields to each other. At the same time, by placing the student at the center of the educational process, critical thinking and active participation are developed. Through the examination of examples of the use of technology in the primary school, ways to improve the provided educational project will be proposed, in an interdisciplinary school direction.en_UK
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια γίνεται λόγος για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Είναι γεγονός ότι τα νέα μέσα προσφέρουν πολλά οφέλη στους/ις μαθητές/ριες, με βασικότερο την καλλιέργεια της αντίληψης περί ολιστικής προσέγγισης της γνώσης. Η σωστή αξιοποίηση των τεχνολογικών εργαλείων και εφαρμογών, επιτρέπει την διαθεματική προσέγγιση της μάθησης, σύμφωνα με την οποία το διδακτέο αντικείμενο εξετάζεται από διαφορετικές επιστημονικές πτυχές, συνδέοντας τα επιστημονικά πεδία μεταξύ τους. Ταυτόχρονα, θέτοντας τον/ην μαθητή/ρια στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής πράξης, αναπτύσσεται η κριτική σκέψη και η ενεργός συμμετοχή. Μέσα από την εξέταση παραδειγμάτων αξιοποίησης της τεχνολογίας στο δημοτικό σχολείο, θα προταθούν τρόποι βελτίωσης του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, προς μια διαθεματική σχολική κατεύθυνση.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectδιαθεματικότηταen_UK
dc.subjectνέες τεχνολογίεςen_UK
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_UK
dc.subjectμοντέλα διδασκαλίαςen_UK
dc.titleΗ συμβολή της τεχνολογίας στην ανάπτυξη καινοτόμων μοντέλων διδασκαλίας και διαθεματικότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση με κατεύθυνση την εκπαιδευτική διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record