dc.contributor.advisor | Persefoni Fokiali | |
dc.contributor.advisor | Goulas, Christos | |
dc.contributor.author | Καρατσούδη, Θεοδώρα | |
dc.date.accessioned | 2024-11-08T12:33:56Z | |
dc.date.available | 2024-11-08T12:33:56Z | |
dc.date.issued | 2024-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12649 | |
dc.description | The aim of the current research was to investigate the teachers’ role readiness in crisis management within school unit in Primary and Secondary Education. For these reasons, a questionnaire was created which was completed by 100 teachers. The responses of the participating teachers showed that the leadership style in a school plays a decisive role in the management of a crisis. In addition, they stated that proper management, experience and insight are abilities that can face a crisis, while the factors that can influence in order to create a crisis are lack of organization and leadership style. The research showed that the principal, together with the teachers and the psychologist, are the ones who can predict a crisis, but also get involved in order to manage the crisis. Finally, the importance of the existence of a crisis management plan and the personal briefing of teachers on crisis management in the school unit was emphasized | en_UK |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετήθηκε ο ρόλος των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη διαχείριση κρίσεων εντός της σχολικής μονάδας. Κατασκευάστηκε, για τους λόγους αυτούς ένα ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώθηκε από 100 εκπαιδευτικούς. Οι απαντήσεις των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν, έδειξαν ότι καθοριστικό ρόλο στη διαχείριση μιας κρίσης κατέχει το στυλ ηγεσίας σε ένα σχολείο. Επιπροσθέτως, δηλώσαν ότι η σωστή διοίκηση, η εμπειρία και η διορατικότητα είναι ικανότητες που μπορούν να αντιμετωπίσουν μια κρίση, ενώ οι παράγοντες που μπορούν να επιδράσουν προκειμένου να δημιουργηθεί μία κρίση είναι η έλλειψη οργάνωσης και το στυλ ηγεσίας. Η έρευνα κατέδειξε ότι ο διευθυντής μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τον ψυχολόγο είναι εκείνοι που μπορούν να προβλέψουν μία κρίση, αλλά και να εμπλακούν προκειμένου να διαχειριστεί η κρίση. Τέλος, τονίστηκε η σημασία που έχει η ύπαρξη σχεδίου αντιμετώπισης κρίσης και η προσωπική ενημέρωση των εκπαιδευτικών για την αντιμετώπιση των κρίσεων στη σχολική μονάδα. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφο | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Σχολική κρίση | en_UK |
dc.subject | ρόλος εκπαιδευτικών | en_UK |
dc.subject | πρόληψη κρίσης | en_UK |
dc.subject | διαχείριση κρίσης | en_UK |
dc.title | Διαχείριση κρίσεων στη σχολική μονάδα. Ο ρόλος των εκπαιδευτικών | en_UK |
dc.title.alternative | Διπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |