Show simple item record

Διαχείριση των συγκρούσεων στο χώρο επειγόντων περιστατικών

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.authorΚουνετάκη, Αθηνά
dc.date.accessioned2024-11-14T13:36:53Z
dc.date.available2024-11-14T13:36:53Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12661
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT Introduction: Conflicts are a phenomenon that develops in many workplaces. The causes that give rise to labor conflicts vary, as do the consequences they cause. Conflicts in health areas are considered an even more serious phenomenon if one considers the criticality and stress involved in there areαs, especially when it comes to emergency departments, which is the subject of this project. Purpose: The aim of this paper was to delve into the causes of conflicts in the workplace, emphasizing the conflicts that arise in Emergency Departments, as well as the consequences that these conflicts cause. Methodology: A systematic review was conducted based on research from the last 20 years, the literature used comes from academic articles and academic publications, written in the English language and retrieved from databases such as Google Scholar, Research Gate and PubMed. Topics related to conflicts created in Emergency Departments were investigated and the key word used were work conflicts, emergency departments, verbal violence, psychological violence, causes of conflicts, patients workers. The search resulted in 20 articles for analysis. Results: According to the systematic review carried out, the most important causes of conflicts in the emergency department are poor communication between employees as well as the increased workload that staff in this department has to deal with. The consequences arising from these conflicts have a direct impact on the work performance of the staff and of course on the quality of the health services offered to the patients. Conclusion: The conflicts created in the TEPs can be considered a result of the difficult situations experienced by the staff in these departments as well as the intense stress that accompanies them. Effective management seminars will help to effectively deal with these situations.en_UK
dc.description.abstractΕισαγωγή: Οι συγκρούσεις είναι ένα φαινόμενο που αναπτύσσεται σε αρκετούς χώρους εργασίας. Οι αιτίες που γεννούν τις εργασιακές συγκρούσεις, ποικίλλουν, όπως επίσης και οι συνέπειες που αυτές προκαλούν. Οι συγκρούσεις στους χώρους της υγείας, θεωρούνται ένα ακόμη πιο σοβαρό φαινόμενο αν αναλογιστεί κανείς την κρισιμότητα και το άγχος που συνεπάγονται οι χώροι αυτοί, ειδικά όταν πρόκειται για τα τμήματα επειγόντων περιστατικών που είναι και το θέμα που πραγματεύεται το παρόν έργο. Σκοπός: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εμβαθύνει στις αιτίες από τις οποίες προέρχονται οι συγκρούσεις στους χώρους εργασίας, δίνοντας έμφαση στις συγκρούσεις που δημιουργούνται στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, καθώς και στις συνέπειες που οι συγκρούσεις αυτές προκαλούν. Μεθοδολογία: Πραγματοποιήθηκε συστηματική ανασκόπηση βασισμένη σε έρευνες των τελευταίων 20 ετών, η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε προέρχεται από ακαδημαϊκά άρθρα και ακαδημαϊκές δημοσιεύσεις, γραμμένα στην αγγλική γλώσσα και αντλήθηκαν από βάσεις δεδομένων όπως το Google Scholar, το Research Gate και το PubMed. Διερευνήθηκαν θέματα σχετικά με τις συγκρούσεις που δημιουργούνται στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών και οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν οι εργασιακές συγκρούσεις, τμήματα επειγόντων περιστατικών, λεκτική βία, ψυχολογική βία, αίτια συγκρούσεων, ασθενείς, εργαζόμενοι. Η αναζήτηση κατέληξε σε 20 άρθρα προς ανάλυση. Αποτελέσματα: Σύμφωνα με τη συστηματική ανασκόπηση που διενεργήθηκε από τις σημαντικότερες αιτίες των συγκρούσεων στο χώρο των επειγόντων περιστατικών είναι η κακή επικοινωνία ανάμεσα στους εργαζομένους καθώς και ο αυξημένος φόρτος εργασίας που καλείται να αντιμετωπίσει το προσωπικό στο τμήμα αυτό. Οι συνέπειες που απορρέουν από αυτές τις συγκρούσεις έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εργασιακή απόδοση του προσωπικού και βέβαια στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας προς στους ασθενείς. Συμπεράσματα: Οι συγκρούσεις που δημιουργούνται στα ΤΕΠ μπορούν να θεωρηθούν απόρροια των δύσκολων καταστάσεων που βιώνει το προσωπικό στα τμήματα αυτά καθώς και του έντονου άγχους που τα συνοδεύει. Η αποτελεσματική διαχείριση από τους εργαζομένους και τις διοικήσεις των τμημάτων καθώς και η διενέργεια σεμιναρίων διαχείρισης των συγκρούσεων θα βοηθήσουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των καταστάσεων αυτών.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΨυχολογική Βίαen_UK
dc.subjectΑίτια Συγκρούσεωνen_UK
dc.subjectΑσθενείςen_UK
dc.subjectΕργαζόμενοιen_UK
dc.titleΔιαχείριση των συγκρούσεων στο χώρο επειγόντων περιστατικώνen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record