dc.contributor.advisor | Persefoni Fokiali | |
dc.contributor.advisor | Goulas, Christos | |
dc.contributor.author | Λουπάκης, Σταμάτιος | |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T08:41:19Z | |
dc.date.available | 2024-11-15T08:41:19Z | |
dc.date.issued | 2024-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12665 | |
dc.description | This thesis aims to give a comprehensive record of the opinions of the Greek teachers of the General High School, regarding the future implementation of multiple textbooks, harmonized with the new Analytical Program, which will henceforth be called ¨multiple book¨. In recent years, the education system in Greece has undergone significant reforms and the introduction of free and autonomous books, which will be the choice of each school, is a characteristic element of these changes. This research examines teachers' views, attitudes and experiences regarding the implementation of these books and their potential impact on the school community. Through a qualitative research approach that includes interviews, survey and content analysis, this study aims to provide important research evidence on the challenges and opportunities associated with the adoption of the multiple book, with an emphasis on their role in improving the quality of education in Greek High Schools. By shedding light on the opportunities and challenges associated with this educational reform, it seeks to contribute valuable knowledge to education policy makers, school principals and educators working to improve the quality of education in Greece. | en_UK |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει να δώσει μια ολοκληρωμένη καταγραφή των απόψεων των Ελλήνων εκπαιδευτικών του Γενικού Λυκείου, σχετικά με την μελλοντική εφαρμογή πολλαπλών σχολικών εγχειριδίων, εναρμονισμένων με το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα, τα οποία στο εξής θα ονομάζονται ¨πολλαπλό βιβλίο¨. Τα τελευταία χρόνια, το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα υφίσταται σημαντικές μεταρρυθμίσεις και η εισαγωγή ελεύθερων και αυτόνομων βιβλίων, που θα αποτελούν επιλογή κάθε σχολείου, είναι ένα χαρακτηριστικό στοιχείο αυτών των αλλαγών. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τις απόψεις, τις στάσεις και τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή αυτών των βιβλίων και τον πιθανό αντίκτυπό τους στη σχολική κοινότητα. Μέσω μιας ποιοτικής προσέγγισης, έρευνας που περιλαμβάνει συνεντεύξεις, έρευνα και ανάλυση περιεχομένου, αυτή η μελέτη αποσκοπεί στην παροχή σημαντικών ερευνητικών στοιχείων σχετικά με τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που σχετίζονται με την υιοθέτηση του πολλαπλού βιβλίου, με έμφαση στον ρόλο τους στην βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης στα ελληνικά Λύκεια. Ρίχνοντας φως στις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που συνδέονται με αυτήν την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, επιδιώκει να συνεισφέρει πολύτιμες γνώσεις στους υπεύθυνους χάραξης της εκπαιδευτικής πολιτικής, τους διευθυντές των σχολείων και τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης στην Ελλάδα. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Πολλαπλό βιβλίο | en_UK |
dc.subject | Αναλυτικό Πρόγραμμα | en_UK |
dc.subject | εκπαιδευτικός | en_UK |
dc.subject | Γενικό Λύκειο | en_UK |
dc.title | Τα σχολικά εγχειρίδια και το πολλαπλό βιβλίο ως εργαλεία για την υποστήριξη των Αναλυτικών Προγραμμάτων στην Ελλάδα. | en_UK |
dc.title.alternative | Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών για την απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |