dc.contributor.advisor | Persefoni Fokiali | |
dc.contributor.advisor | Aggelos, Aggelou | |
dc.contributor.author | Σαρλικιώτη, Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2024-11-20T10:54:33Z | |
dc.date.available | 2024-11-20T10:54:33Z | |
dc.date.issued | 2024-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12688 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
This paper investigates the policy change in the training of Greek judicial clerks from 2021 onwards. Inaction and stagnation have been the dominant elements in the training and education of judicial officers for too many years. An extensive research in secondary sources and public documents is used, as well as content analysis as a method of analysis. Τhe thesis analyzes what policy change means and documents the factors that lead governments to a policy change and who implements it. It discusses the special characteristics of the branch of judicial officers, the period of inactivity in their training, and analyzes the laws 4798/2021 and 5001/2022 that led to the reversal of the existing situation. Analyzes the training status of court officials in the E.U. and the European practices that were transferred to the 2022 law. Finally, it highlights the role of the E.U. and the pressures he exerted to bring about the policy change in their formation. | en_UK |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία διερευνά την αλλαγή πολιτικής στην επιμόρφωση των Ελλήνων και Ελληνίδων δικαστικών υπαλλήλων από το 2021 και μετά. Η αδράνεια και η στασιμότητα ήταν τα κυρίαρχα στοιχεία στην κατάρτιση και εκπαίδευση των δικαστικών υπαλλήλων για πάρα πολλά χρόνια. Η εργασία επικεντρώνεται στο να εξηγήσει ποιοι παράγοντες οδήγησαν στο να μπει τέλος σε αυτή τη στασιμότητα το 2021-2022. Χρησιμοποιείται μια εκτεταμένη έρευνα σε δευτερογενείς πηγές και σε δημόσια έγγραφα, καθώς και η ανάλυση περιεχομένου ως μέθοδος ανάλυσης. Αναλύεται τι σημαίνει αλλαγή πολιτικής και καταγράφονται οι παράγοντες που οδηγούν τις κυβερνήσεις σε μια αλλαγή πολιτικής και ποιοι την εφαρμόζουν. Η εργασία συζητά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κλάδου των δικαστικών υπαλλήλων, το χρονικό της αδράνειας στην επιμόρφωσή τους, και αναλύει τους νόμους 4798/2021 και 5001/2022 που οδήγησαν στην ανατροπή της υπάρχουσας κατάστασης. Αναλύει το καθεστώς επιμόρφωσης των δικαστικών υπαλλήλων στην Ε.Ε. και τις ευρωπαϊκές πρακτικές που μεταφέρθηκαν στο νόμο του 2022. Τέλος, αναδεικνύει το ρόλο της Ε.Ε. και των πιέσεων που άσκησε για την πραγματοποίηση της αλλαγής πολιτικής στην επιμόρφωσή τους. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφο | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | δικαστικοί υπάλληλοι | en_UK |
dc.subject | αλλαγή πολιτικής | en_UK |
dc.subject | επιμόρφωση | en_UK |
dc.subject | ευρωπαϊκές πρακτικές | en_UK |
dc.subject | νομοσχέδιο | en_UK |
dc.title | Οι αλλαγές στην πολιτική της επιμόρφωσης των δικαστικών υπαλλήλων και η συμβολή του εξευρωπαϊσμου | en_UK |
dc.title.alternative | Διατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Γενική Δημόσια Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |