Show simple item record

Ο ρόλος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά την περίοδο Covid-19

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorKouroutsidou, Maria
dc.contributor.authorΣουλτάτη, Νίκη Μαρίνα
dc.date.accessioned2024-11-20T14:12:48Z
dc.date.available2024-11-20T14:12:48Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12692
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT This paper analyses the functioning and results of distance education during the COVID-19 pandemic, focusing on the Greek educational system, but also taking into account data and views from other countries. An overview of distance education is provided and its characteristics and variations during the pandemic are examined, with a focus on the Greek education system. Then, it examines how teachers and students are affected by distance education, with particular attention to how teaching approaches have changed, how involved students are in the process, and what barriers are faced by different student populations, such as those from different socio-economic backgrounds and those with learning difficulties. Afterward, assesses the psychological impact of this change in teaching on students, teachers and the wider school community, focusing on issues such as motivation, loneliness and adjustment anxiety. The paper concludes with an evaluation of the effectiveness of distance education during the pandemic and sets the stage for future research in this evolving field.en_UK
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αναλύει τη λειτουργία και τα αποτελέσματα της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της επιδημίας COVID-19, εστιάζοντας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά λαμβάνοντας επίσης υπόψη δεδομένα και απόψεις από άλλες χώρες. Παρέχεται μια επισκόπηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και εξετάζονται τα χαρακτηριστικά και οι παραλλαγές της κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με έμφαση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Στη συνέχεια, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές επηρεάζονται από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με ιδιαίτερη προσοχή στο πώς έχουν αλλάξει οι διδακτικές προσεγγίσεις, πόσο εμπλέκονται οι μαθητές στη διαδικασία και ποια εμπόδια αντιμετωπίζουν οι διαφορετικοί πληθυσμοί μαθητών, όπως εκείνοι που προέρχονται από διαφορετικά κοινωνικοοικονομικά στρώματα και εκείνοι με μαθησιακές δυσκολίες. Έπειτα, αξιολογούνται οι ψυχολογικές επιπτώσεις αυτής της αλλαγής στη διδασκαλία στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και την ευρύτερη σχολική κοινότητα, δίνοντας έμφαση σε προβλήματα όπως τα κίνητρα, η μοναξιά και το άγχος από την προσαρμογή. Η εργασία ολοκληρώνεται με την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας και θέτει τις βάσεις για μελλοντική έρευνα σε αυτό το εξελισσόμενο πεδίο.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΕξ’ αποστάσεως Εκπαίδευσηen_UK
dc.subjectCovid-19en_UK
dc.subjectΡόλος των εκπαιδευτικώνen_UK
dc.subjectΡόλος των μαθητώνen_UK
dc.subjectΡόλος των γονέωνen_UK
dc.subjectΨυχολογικές Επιπτώσειςen_UK
dc.titleΟ ρόλος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά την περίοδο Covid-19en_UK
dc.title.alternativeΗ παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών για την απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record