dc.contributor.advisor | Persefoni Fokiali | |
dc.contributor.advisor | Evripidou, Salomi | |
dc.contributor.author | Τσιαούση, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2024-11-20T15:10:12Z | |
dc.date.available | 2024-11-20T15:10:12Z | |
dc.date.issued | 2024-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12697 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
In today's educational debate, the integration of technology and digital technologies in educational administration and management has become crucial. In order to highlight the wide range of uses of technology integration in education, this study reviews the literature and theoretical background of the field. An in-depth review is conducted which also defines technology integration and clarifies the critical role that digital technologies play in education. The importance of these technologies is highlighted, the concept of virtual classrooms is explored and a range of applications are examined, including 3D virtual worlds, learning management systems (LMS), information and communication technologies (ICT), assessment and feedback systems and collaboration tools.
The research delves further into how the COVID-19 epidemic has affected education, recognising the increased need to use technology in emergency situations. In addition, the research delves deeper into the field of ΤΝ in education, recognising its ability to transform conventional educational contexts. The study approach was used to examine the views and successful practices regarding the integration of technology in school administration.
The data is presented in Chapter 4, which also provides informative findings on the level of technology integration in school administration and management at this time. The results provide insights into effective strategies, barriers encountered, and the overall effectiveness of digital technologies in improving administrative processes in educational institutions. The findings are critically analyzed in the discussion section of Chapter 5, which also identifies important patterns, effective tactics, and potential areas for development. Ultimately, the research advances understanding of the nuances of using technology to support educational administration and offers useful insights for policymakers, teachers, and administrators who want to maximize the use of digital tools in the classroom. | en_UK |
dc.description.abstract | Στη σημερινή εκπαιδευτική συζήτηση, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας και των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διοίκηση και διαχείριση έχει καταστεί ζωτικής σημασίας. Προκειμένου να αναδειχθεί το ευρύ φάσμα των χρήσεων της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, η παρούσα μελέτη εξετάζει τη βιβλιογραφία και το θεωρητικό υπόβαθρο του πεδίου. Γίνεται μια εμπεριστατωμένη επισκόπηση η οποία ορίζει επίσης την ενσωμάτωση της τεχνολογίας και αποσαφηνίζει τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Επισημαίνεται η σημασία αυτών των τεχνολογιών, διερευνάται η ιδέα των εικονικών τάξεων και εξετάζεται ένα φάσμα εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένων των τρισδιάστατων εικονικών κόσμων, των συστημάτων διαχείρισης μάθησης (LMS), των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ ή information and communication technologies ICT), των συστημάτων αξιολόγησης και ανατροφοδότησης και των εργαλείων συνεργασίας.
Η έρευνα προσεγγίζει περαιτέρω τον τρόπο με τον οποίο η επιδημία COVID-19 επηρέασε την εκπαίδευση, αναγνωρίζοντας την αυξημένη ανάγκη χρήσης της τεχνολογίας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Επιπλέον, η έρευνα μελετά στον τομέα της ΤΝ στην εκπαίδευση, αναγνωρίζοντας την ικανότητά της να μετασχηματίζει τα συμβατικά εκπαιδευτικά πλαίσια. Η προσέγγιση της μελέτης χρησιμοποιήθηκε για την εξέταση των απόψεων και των επιτυχημένων πρακτικών σχετικά με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη σχολική διοίκηση.
Τα αποτελέσματα παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις αποτελεσματικές στρατηγικές, τα εμπόδια που αντιμετωπίζονται και τη γενική αποτελεσματικότητα των ψηφιακών τεχνολογιών στη βελτίωση των διοικητικών διαδικασιών στα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Τα ευρήματα αναλύονται κριτικά στην παρούσα εργασία, η οποία προσδιορίζει επίσης σημαντικά πρότυπα, αποτελεσματικές τακτικές και πιθανούς τομείς ανάπτυξης. Τελικά, η έρευνα προάγει την κατανόηση των αποχρώσεων της χρήσης της τεχνολογίας για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διοίκησης και προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, στους εκπαιδευτικούς και στους διοικητικούς υπαλλήλους που θέλουν να μεγιστοποιήσουν τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων στην τάξη. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφο | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Ενσωμάτωση τεχνολογίας | en_UK |
dc.subject | ψηφιακά εργαλεία | en_UK |
dc.subject | εκπαιδευτική διοίκηση | en_UK |
dc.subject | τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) | en_UK |
dc.subject | συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS) | en_UK |
dc.title | Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας και των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διοίκηση και διαχείριση: Αποτελεσματικές πρακτικές και προοπτικές για την πρόοδο της εκπαίδευσης | en_UK |
dc.title.alternative | Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών για την απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |