Διερευνώντας τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για την ενίσχυση της δέσμευσης των πελατών: μία μελέτη περίπτωσης της cosmote

Καραβίδα, Αικατερίνη (2024-01)

ENGLISH ABSTRACT The goal of this master's thesis is to investigate the effectiveness of digital marketing strategies that can be used as tools to enhance customer loyalty, with a particular emphasis on Cosmote, one of the leading telecommunications companies in Greece. Specific qualitative data is used, collecting data from books, scientific articles and other dissertations that provided valuable information on the subject under consideration. Regarding the methodology adopted, chapters 1-4 follow a comprehensive literature review. More specifically, secondary data are analyzed that include the various marketing campaigns of the Cosmote group as well as the contact channels it has developed with the customer audience. Consequently, gathering the above information can provide important insight and guidance for brands seeking to enhance their customer engagement efforts in the digital age. In addition, in the 5th chapter of the thesis, the interview conducted with an executive of the marketing department of the Cosmote group is presented, enriching the qualitative research. In particular, the questions drafted, and the answers elicited concern an attempt to understand the existing digital marketing business landscape of the company but also how to integrate new technological trends into the brand's digital marketing strategy. In conclusion, for a business to cope with the complexity of the digital age, it needs to implement effective digital marketing campaigns, covering the entire spectrum and stages of the marketing funnel, increasing awareness and final conversions. At the same time, the customer must be at the center of the approaches, motivating brands to create content that adds value, knowledge and meaning. Cosmote and the overall digital marketing strategies it implements prove that for a business to be profitable and achieve its business goals, it needs to be flexible, adapt to technological developments and respect its customer base.

Thesis

Απώτερος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία ενίσχυσης της αφοσίωσης και της πιστότητας των πελατών, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην Cosmote, μια από τις κορυφαίες εταιρείες τηλεπικοινωνίων στον ελλαδικό χώρο. Γίνεται χρήση συγκεκριμένων ποιοτικών δεδομένων, συλλέγοντας στοιχεία από βιβλία, επιστημονικά άρθρα και από άλλες διπλωματικές εργασίες τα οποία προσέφεραν πολύτιμες πληροφορίες για το υπό εξέταση θέμα. Όσον αφορά την μεθοδολογία που υιοθετήθηκε ακολουθείται περιεκτική βιβλιογραφική ανασκόπηση. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται δευτερογενή δεδομένα που συμπεριλαμβάνουν την ανάλυση σημαντικών σύγχρονων στρατηγικών digital marketing αλλά και της ανάγκης ενσωμάτωσης τους στην ευρύτερη στρατηγική των οργανισμών. Κατά συνέπεια, η συγκέντρωση των παραπάνω πληροφοριών θα μπορεί να προσφέρει σημαντική γνώση και καθοδήγηση για όσα brands επιδιώκουν να ενισχύσουν τις προσπάθειές αφοσίωσης των πελατών τους στην ψηφιακή εποχή. Επιπροσθέτως, η διερεύνηση αυτή όπως παραδειγματίζεται από τη μελέτη περίπτωσης της Cosmote, αποτελεί μια προσπάθεια κατανόησης του υφιστάμενου digital marketing επιχειρηματικού τοπίου της εταιρείας αλλά και του τρόπου ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογικών τάσεων στην digital marketing στρατηγική του brand. Καταλήγοντας, για να μπορεί μια επιχείρηση να ανταπεξέλθει στην πολυπλοκότητα της ψηφιακής εποχής, χρειάζεται να εφαρμόσει αποτελεσματικές καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ, καλύπτοντας όλο το φάσμα και τα στάδια του marketing funnel, αυξάνοντας το awareness και τις τελικές μετατροπές. Συγχρόνως, ο πελάτης πρέπει να είναι στο επίκεντρο των προσεγγίσεων, κινητοποιώντας τα brands να δημιουργούν περιεχόμενο που προσθέτει αξία, γνώση και νόημα. Η Cosmote και οι ολοκληρωμένες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζει αποδεικνύουν πως μια επιχείρηση για να οδηγηθεί στην κερδοφορία και στην επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων, χρειάζεται να είναι ευέλικτη, να προσαρμόζεται στις τεχνολογικές εξελίξεις και σέβεται την πελατειακή της βάση.