Show simple item record

Τέχνη και κοινωνικά δίκτυα

dc.contributor.advisorPolychronidou, Persefoni
dc.contributor.authorΝτόζης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2024-12-06T12:15:29Z
dc.date.available2024-12-06T12:15:29Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12801
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT In the present thesis, the relationship between four types of artists (Painters, Tattoo Artists, Actors, Musicians) and social media is examined, utilizing them as a means to promote their work. The first part of the literature review explores global research and articles, while the research focuses on Greek artists. The sample consists of actors, painters, musicians, and tattoo artists ages 18 to 50. The literature is studied, presenting in detail the possible challenges and benefits that artists of each art form may have from using social networks in promoting their work. Subsequently, the results of the survey with the participation of 94 artists from the aforementioned art forms are analyzed. It appears that promotion on social media is something artists prefer to do, aiming at increasing their visibility and boosting sales.en_UK
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική μελετάται η σχέση που έχουν τέσσερα είδη καλλιτεχνών (Ζωγράφοι, Καλλιτέχνες Δερματοστιξίας, Ηθοποιοί, Μουσικοί) με τα Social Media, χρησιμοποιώντας τα ως μέσο για την προώθηση της δουλειάς τους. Στο πρώτο κομμάτι της βιβλιογραφικής ανασκόπησης μελετώνται έρευνες και άρθρα από το παγκόσμιο βεληνεκές, ενώ το ερευνητικό κομμάτι εστιάζει στους Έλληνες καλλιτέχνες. Το δείγμα αποτελείται από ηθοποιούς, ζωγράφους, μουσικούς και καλλιτέχνες δερματοστιξίας ηλικίας 18 έως 50. Μελετάται η βιβλιογραφία, όπου αναλυτικά για κάθε είδος τέχνης παρουσιάζονται οι πιθανές προκλήσεις και τα οφέλη που έχουν οι καλλιτέχνες από την χρήση των κοινωνικών δικτύων, αναφορικά με την προώθηση του έργου τους. Στην συνέχεια αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας με την συμμετοχή 94 καλλιτεχνών από τα προαναφερθέντα είδη Τέχνης. Φαίνεται πως η προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα είναι κάτι που οι καλλιτέχνες προτιμούν να κάνουν, με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητάς τους, καθώς και την αύξηση των πωλήσεων.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαen_UK
dc.subjectτέχνηen_UK
dc.subjectεπιχειρηματικότηταen_UK
dc.subjectπροώθησηen_UK
dc.titleΤέχνη και κοινωνικά δίκτυαen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση τίτλου σπουδών στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record