Ψηφιακές Στρατηγικές Πώλησης Ακινήτων στην Κύπρο: Πώς οι εταιρείες ακινήτων χρησιμοποιούν πρακτικές & τεχνικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ για να προωθήσουν και να πουλήσουν τα ακίνητα τους

Παπαγιάννη, Σαβίνα (2024-01)

ENGLISH ABSTRACT The purpose of this research is to investigate the ways in which real estate companies utilize digital transformation. Firstly, to meet the evolving demands of a technology-driven era and secondly, to strengthen their presence to better engage with an ever-evolving consumer audience. From leveraging social media for targeted advertising to leveraging SEO techniques for improved user experience, real estate companies are navigating the virtual landscape with the ultimate goal of reaching a wider audience while increasing their profitability. The aim of the research is to examine the general use of websites, SEO techniques, social media, as well as video applications and VR and AR technologies. Additionally, it examines the use of CRM software and Big Data. The study reveals that digital transformation in the Cyprus real estate sector is not just a matter of choice but a strategic imperative. By meticulously analyzing the interaction of technology, marketing methods and consumer behavior, the research aims to contribute differentiated knowledge that can guide real estate agencies in Cyprus – and beyond – in the dynamic landscape of digital marketing. For the objective conduct of the study, primary research was conducted using a questionnaire in real estate companies in Cyprus. The research findings highlight for real estate companies, the prevalence of in-house marketing teams, Facebook and Instagram as the best social media for promotion, the widespread use of CRM software, the advantages and challenges of digital marketing as well as the common perception between them, that digital marketing plays an important role for their businesses. In summary, this study contributes to the understanding of the digital landscape by real estate agents in Cyprus, providing valuable insights for industry professionals. The findings underscore the importance of adopting digital tools and strategies to navigate the evolving real estate marketing landscape and emphasize maximizing business results in our technological age.

Thesis

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους οι ΚΕ αξιοποιούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Πρώτον, για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις μίας τεχνολογικά καθοδηγούμενης εποχής και δεύτερον, για να ενισχύσουν την παρουσία τους για καλύτερη εμπλοκή σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο καταναλωτικό κοινό. Από την αξιοποίηση των ΜΚΔ για στοχευμένη διαφήμιση έως τη αξιοποίηση SEO τεχνικών για βελτιωμένη εμπειρία χρήστη, οι ΚΕ περιηγούνται στο εικονικό τοπίο με απώτερο σκοπό να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό αυξάνοντας την κερδοφορία τους. Στόχος της έρευνας είναι η εξέταση της γενικής χρήσης ιστοσελίδων, τεχνικών SEO, ΜΚΔ, όπως επίσης και εφαρμογών video και τεχνολογιών VR και AR. Επιπρόσθετα, εξετάζει τη χρήση λογισμικών CRM και μεγάλων δεδομένων. Η μελέτη φανερώνει ότι η ψηφιακή μεταμόρφωση στον τομέα των ακινήτων της Κύπρου δεν είναι απλώς θέμα επιλογής αλλά στρατηγική επιταγή. Αναλύοντας σχολαστικά την αλληλεπίδραση της τεχνολογίας, των μεθόδων μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς των καταναλωτών, η έρευνα στοχεύει να συνεισφέρει διαφοροποιημένες γνώσεις που μπορούν να καθοδηγήσουν τις ΚΕ στην Κύπρο – και όχι μόνο – , στο δυναμικό τοπίο του ΨΜ. Για την αντικειμενική διεξαγωγή της μελέτης, διεξήχθη πρωτογενής έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου σε ΚΕ της Κύπρου. Οι διαπιστώσεις της έρευνας υπογραμμίζουν για τις ΚΕ, την επικράτηση εσωτερικών ομάδων μάρκετινγκ, το Facebook και το Instagram ως τα καλύτερα ΜΚΔ για προβολή, την ευρεία χρήση λογισμικών CRM, τα πλεονεκτήματα και τις προκλήσεις του ΨΜ όπως και την κοινή αντίληψη μεταξύ τους ότι το ΨΜ διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για τις επιχειρήσεις τους. Συνοπτικά, αυτή η διατριβή συμβάλλει στην κατανόηση του ψηφιακού τοπίου από κτηματομεσίτες στην Κύπρο, παρέχοντας πολύτιμες γνώσεις για τους επαγγελματίες του κλάδου. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τη σημασία της υιοθέτησης ψηφιακών εργαλείων και στρατηγικών για την πλοήγηση στο εξελισσόμενο τοπίο του μάρκετινγκ ακινήτων. Τονίζουν επίσης τη μεγιστοποίηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων στην τεχνολογική εποχή που διανύουμε.